Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg capper to ganger i løpet av fem minutter og resten av runden springer alle rundt og bare "FARM HKs DONT CAP THIRD" og på grunn av det taper vi runden. Helvete. BG med pubbies - aldri igjen.

Skrevet

" After that point, Arena wins will no longer grant Conquest points for the week. However, the character can still earn up to 500 additional points, but can only earn those points from either Rated Battlegrounds, or from the Conquest Point bonus for holiday and/or daily random Battlegrounds."

Hva skjedde med "De som allerede får nok emblems/points skal ikke ha behov for daglige bonuser" som de har gjort med Valor-cap? Hjelpes. Håper i det minste de legger inn en bonus på 7 ganger i uken i stedet for 1 gang hver dag.

Skrevet (endret)

Er det flere enn meg som ikke får opp authenticator ved login siden i går? Har et par kompiser som opplever det samme, og så en som spurte i General om det igår også. Hva skjer?

edit: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2674529793

De har endret på authenticator-systemet så den ikke popper opp hvis du logger på fra samme PC hele tiden.

Endret av Bytex
Skrevet

Sikker på at det bare ikke er noe galt.

Jeg har ikke logget inn siden forrige uke og nå kom jeg rett inn. Ingen kode. .... :ohmy:

Skrevet

Så om jeg logger inn på min pc flere ganger daglig over lengre tid, vil den ikke kreve authenticator?

Høres iallefall bra ut, rimelig lei av å trykke inn tallene gang etter gang. Sitter bare på en pc å spiller uansett.

Skrevet

Det kommentarfeltet sa meg veldig lite. Jeg leser ikke gjennom hundrevis av kommentarer til scriptkiddies for å finne ett enkelt svar.

Det må da ha noe med IP å gjøre, men ikke IP alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...