Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nerf DK!

STFU. hva er galt nu?

Jeg bare svarte innlegget over meg og antydet at hans level 81 Worgen var en DK. Om det ikke er tilfellet er jeg imponert over hvor langt han har kommet siden i går kl 00:01 (om det ikke er RAF da) :)

Jeg spiller ikke PvP og er på PvE-Realm, så for meg gjør det ingenting om de buffer eller nerfer DK's. (Spiller selv Priest :p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at priest er den Beste healeren:) men for hvilken race er den best? human? night elf eller??? har lyst til og bli en god healer:)

en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage?

Skrevet (endret)

Nerf DK!

STFU. hva er galt nu?

Jeg bare svarte innlegget over meg og antydet at hans level 81 Worgen var en DK. Om det ikke er tilfellet er jeg imponert over hvor langt han har kommet siden i går kl 00:01 (om det ikke er RAF da) :)

Du vet det er fullt mulig å ta faction change og bytte til Worgen, sant?

Det gjorde jeg med horde mainen min igår for å joine guildet til noen på jobb. Vips, 81 Worgen. Fikk endel "zomg 81 worgen omg!!1" reaksjoner når jeg rusla rundt i Stormwind etterpå..folk trodde visst jeg har levelet fra 1-81 på 2 dager.

Endret av Bytex
Skrevet

har hørt at priest er den Beste healeren:) men for hvilken race er den best? human? night elf eller??? har lyst til og bli en god healer:)

en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage?

Er ikke noe beste healers ;)

Skrevet

Bestilte akkurat Cataclysm Collectors Edition via CDON.no. Håper jeg får den kjapt:) Håper vertfall at AH markedet er like ekstremt som det er nå, når jeg først kommer meg online.

Skrevet

Basert kun på min egen mening; en melee class!

Løpe på alle fire for så å charge en kar med attack animasjonene til worgen er fantastisk :D

Skrevet

helvete!

serveren er full og jeg må stå i kø for å komme inn.

problemet er bare det at jeg går bakover i køen.

hver gang jeg går litt frem blir jeg kasta enda lenger bak.

hva skjer?

Skrevet

Har du akkurat oppgradert accounten din fra trial til "ordentlig" så teller den som trial account i 72 timer eller noe tror jeg... Er helt på trynet, men sånn er det. :thumbdown:

Skrevet

Ble akkurat ferdig med alle questsa i Nespirah. Er det da ikke flere quests i Vashj?

Må jeg da stikke til Mt. Hyjal? : )

Antar dette kommer litt seint, men du skal stikke tilbake til der du fikk questet til å stikke inn i Nespirah :)

Ja altså jeg har vært inni Nespirah og drept Overseer Ida'Kress ellerno...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...