Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i kø i 2 timer nå. Plass 26 nå. Om jeg blir stuck på login server bryter helvete løs i denne tråden. You better pray!

Migrater etterpå dog. Orker ikke mer stormscale. Det var awesome i TBC når det faktisk var en del PvP der. Men nå er det bare en gjeng shitkids som ninjaer items i ellers udugelige pugs. The Maelstrom Alli here i come. Stor overgang fra Stormscale horde, da.

Skrevet

Spilte ikke under WoTLK launch, men spilte under TBC. Kan aldri huske at Ravencrest hadde så jævla mye problemer med kø da. Kanskje jeg bare var ekstremt heldig.

Skrevet

Hva er best spec å levle med for DK nå da?

Hva skal du spille? DPS eller tank?

Hva er best spec å levle med for DK nå da?

Jeg tanker vel forhåpentligvis ikke når jeg skal starte å levle :tease:

Skrevet

Sykt mange kule referanser de har med i quest navna. Hatt en 4-5 stykker, blant annet "All our friends are dead". De har fått til questingen på en helt anen måte denne gangen. Noe "like" og noe "hate".

Skrevet (endret)

Som jeg pleier å si ved launch..vent et par uker til serverbefolkningen har stabilisert seg og alle ikke er i samme området og quester. Så blir alt så meeeget bedre.

Spill gjennom Dragon Age eller Baldur's Gate 2 imens. (BG2 kan kjøpes for $5 på gog.com, er patchet og fikset til å funke på win 7)

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Sykt mange kule referanser de har med i quest navna. Hatt en 4-5 stykker, blant annet "All our friends are dead". De har fått til questingen på en helt anen måte denne gangen. Noe "like" og noe "hate".

Lady La-La!

Btw... jeg var inne på stormscale eller 2,5 time med venting. Ordna med mail og alt det der... skulle migrate - SÅ VAR JEG CAPTAIN FOR ET ARENA TEAM. Jada. Og nå er jeg stuck på loggin in to game server. Tør ikke cancle, i fare for å måtte stelle meg i kø igjen.. :ermm:

JADA! KØ IGJEN! FOR Å LEAVE ET JÆVLA ARENA TEAM. FY FAEN ASS. JÆÆVLA NEGERPAKK

Endret av Ajaco
Skrevet

Finnes det en plass jeg kan se Horde / Alliance ratios? Jeg vil spille på en server hvor det er nogenlunde 50/50 med en del folk. Og hvor mye kan man evt. stole på de sidene som oppgir ratio?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...