Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Stonetalon Mountains levlet igjenom på horde siden og det var episk.

Hellscream har jo ikke et hjerte av stein allikevel :p

 

Det var utrolig kult, og questene i hele sonen var mye bedre enn din gjennomsnittlige sone eller område. Dog synes jeg slutten var ganske teit, Hellscream nølte jo ikke med å invadere Night Elvene med en gang Deathwing ødela Auberdine og områdene rundt.

Lenke til kommentar

Herregud. jeg har så mange alts at jeg vet ikke hva jeg skal velge å levle til 85 først som main når cata kommer :dontgetit:

Har hatt pala som main en god stund nå. men har spilt en del på min 80 warrior i det siste og vurdert den som main istede. ellers har jeg en shaman og druid på 80 som også kunne blitt main. Noen innspill anyone?

Lenke til kommentar

Har vel mage, druid, warrior og hunter som alle er 80, sleit litt i starten med å bestemme meg for hvilken av de jeg skal lvl til 85 først.

Ble til at jeg valgte mage som egentlig er min main, men valgte vel den toon pga den har 310% og regner med at det vil kutte ned litt på flytiden og questingen.

Lenke til kommentar

bor 3 min unna med sykkel.

[stereotype]Det er som "Great Migrations" på national Geograpichs. en gang hvert andre/tredje år kommer alle av den skjeldene rasen svett-gamers ut for å luske seg til nærmeste butikk for å kjøpe en kopi av det nye WoW spillet. dette er for å sosialisere seg får den nye tia hvor dem sitter 2-3 uker uten sosial kontakt. [/sterotype]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...