Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Du kan helt fint bruke de, men de vil ikke gi xp og jeg tviler litt på at stats vil gå opp etterhvert som du går opp i level. Så det beste er trolig å bruke det gearet du har nå. Vi vil sikkert få nye heirlooms litt uti Cata.
Bjonski Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Vi får heirloom hjelmer i cata som varer opp til level 85.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 (endret) Det å gjøre timbermaw rep er nå plutselig _veldig_ lett. Mobs gir rep helt mot Exalted, og hver turn-in av beads gir nå 2000rep. EDIT: Det virker som om det er rundt 20-21k rep i nye quests, og det virker som om mobs respawner en del kjappere enn før Skal sjekke etterpå med Wintersaber, må bare bli exalted med timbermaw først Endret 25. november 2010 av Slettet+6132
Slimda Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Altså, det med Heirlooms. Har dere faktisk sett det, eller bare synser dere?
Datasmurf Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Er det bare meg, eller er det mye enklere å få The Turkinator i år? Naj, det samme. Jeg vet ikke det ... Jeg slet som faen for 1-2 år siden (husker ikke nøyaktig NÅR jeg gjorde den sist og orker ikke logge på for å sjekke), mens nå var det skremmende lett. Selv fem på ettermiddagen og klokka åtte på kvelden. Sist måtte jeg gjøre det klokken fire om morgenen. Nå virker det som om kalkunene respawner mye raskere.
Griznah Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Altså, det med Heirlooms. Har dere faktisk sett det, eller bare synser dere? Ingen synsing, det er blues på det. Current heirlooms stopper scaling på level 80, og gir heller ikke bonusXP på level 80. Med Cata kommer det heirlooms som fungerer fra 1-85.
Slimda Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Jammen da har vi fastslått at det ikke går ann. Er så greit å få svar på slikt, så slipper man å krangle om hva som er mulig og ikke.
Pilkern Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Er det mulig å signe opp for WSG med f. eks 10 druids? Aldri sett det blitt gjort før, derfor jeg lurer + at det hadde vært artig og prøvd!
Valeit Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 (endret) Det å gjøre timbermaw rep er nå plutselig _veldig_ lett. Mobs gir rep helt mot Exalted, og hver turn-in av beads gir nå 2000rep. EDIT: Det virker som om det er rundt 20-21k rep i nye quests, og det virker som om mobs respawner en del kjappere enn før Woow, det er blitt super easy å farme rep med de nå. De respawner idet jeg dreper dem jo! Virker også som det er høyere drop rate på de fjærne. Endret 25. november 2010 av Wacom
Saft Suse Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Æsj, Timbermaw var jo lett nok allerede. 8-9 timer tok det meg for noen måneder siden, og det var på en level 60 shaman.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Æsj, Timbermaw var jo lett nok allerede. 8-9 timer tok det meg for noen måneder siden, og det var på en level 60 shaman. Ja, var veldig lett fra før også, men nå er det jo enda lettere. Virker som om wintersaber har blitt endret litt også, kjøttet en må samle fra diverse mobs virker å ha 100% droprate nå. (Eller bare jeg som var sinnsykt heldig) Men det virker som om det er litt færre mobs også. Har ikke fullført noen av questene enda, så vet ikke med rep.
Anonym234 Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Er det bare meg, eller er det mye enklere å få The Turkinator i år? Naj, det samme. Jeg vet ikke det ... Jeg slet som faen for 1-2 år siden (husker ikke nøyaktig NÅR jeg gjorde den sist og orker ikke logge på for å sjekke), mens nå var det skremmende lett. Selv fem på ettermiddagen og klokka åtte på kvelden. Sist måtte jeg gjøre det klokken fire om morgenen. Nå virker det som om kalkunene respawner mye raskere. Det er veldig lett. Hadde egentlig ikke ork å ta den på flere enn den jeg tok på i fjor, for det var slitsomt. Men nå har jeg den på mange.
cowboy bob Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Er det mulig å signe opp for WSG med f. eks 10 druids? Aldri sett det blitt gjort før, derfor jeg lurer + at det hadde vært artig og prøvd! Ja.
nagina Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Det å gjøre timbermaw rep er nå plutselig _veldig_ lett. Mobs gir rep helt mot Exalted, og hver turn-in av beads gir nå 2000rep. EDIT: Det virker som om det er rundt 20-21k rep i nye quests, og det virker som om mobs respawner en del kjappere enn før Woow, det er blitt super easy å farme rep med de nå. De respawner idet jeg dreper dem jo! Virker også som det er høyere drop rate på de fjærne. Må huske å ta "the spirit of sharing" buffen før man går å farme rep der, er jo 10% ! =)
ahpadt Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 (endret) Dere farmer rep kun for e-penis eller? Eneste jeg har farmet av alle disse er for Wintersaber siden jeg faktisk hadde lyst på mounten, på level 70 enlan gang. Rep gir jeg langt f i. Endret 25. november 2010 av ahpadt
RamGuy Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Skulle det ikke være en Deathwing event hvor han fly over gamle zoner, alt begynte å brenne og hvis han grilla deg fikk du Achiv? Også etter dette skulle zonen blir forandret? Hørte ikke noe om dette på PTR, og alle zoner ble tydeligvis instant forandra på Live serverne også så droppet Blizzard hele denne planen?
Foxboron Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Skulle det ikke være en Deathwing event hvor han fly over gamle zoner, alt begynte å brenne og hvis han grilla deg fikk du Achiv? Også etter dette skulle zonen blir forandret? Hørte ikke noe om dette på PTR, og alle zoner ble tydeligvis instant forandra på Live serverne også så droppet Blizzard hele denne planen? Feil. Han gjør dette ETTER at zones er forandra. ingenting er droppa. alt går etter planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå