Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at blizzard ikke har par hundre geek's som kan teste raid bossene, er jo ikke noe spennende når dette går live.

 

Skal ikke være vanskelig for et firma som blizzard å invitere 100-200 personer som ikke har vært med å designe selve bossen og tactics, la dem prøve til det er så si bugfritt.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Du skjønner du nettopp definerte 'alpha/beta', ikke sant? -_-

 

Ingen som tvinger deg til å se på filmer av eller lese om det nye contentet, hvis det er det du vil unngå.

Har litt å gjøre med World First racet. Hvis bossene blir testet på Beta så betyr jo det at noen får en fordel over andre. Ensidia medlemmer har selv sagt at de ikke har lyst til å teste bosser på beta, men hvis ikke de gjør det betyr det at guilds som Paragon og For the Horde og andre high end guilds får et enormt forsprang.
Lenke til kommentar

Heilt sikkert tatt opp før :p

 

 

Hvem er først å oppdage noe?

Jeg så alt for lenge på den filmen uten å kjenne igjen noe. Vennligst forklar hvorfor jeg hadde noen forferdelige minutter.

 

Samme her, men forferdelige minutter? Vil da si at Beyonce er sykt digg :cool:

 

Kunne ikke kjenne noe igjen fra WoW vel å merke. Sikkert noen dancemoves fra en racial dance?

LItt sent, men men. Den er bare for bra til å ikke postes når vi først er inne på det. :wee:

 

http://www.youtube.com/watch?v=TB8iu8V99HY

Lenke til kommentar

Har litt å gjøre med World First racet. Hvis bossene blir testet på Beta så betyr jo det at noen får en fordel over andre. Ensidia medlemmer har selv sagt at de ikke har lyst til å teste bosser på beta, men hvis ikke de gjør det betyr det at guilds som Paragon og For the Horde og andre high end guilds får et enormt forsprang.

 

Svak syting av Ensidia hvis de faktisk mener dette. Du ser ikke formel 1 kjørere syte over å måtte analysere og kjøre gjennom en ny bane flere hundre ganger før selve løpet for å få et så lite forsprang som mulig på konkurransen.

 

Om de heller vil se bossen for første gang på live uten bugs så får de bare la andre spille gjennom bugs og alt mulig, men når de har muligheten (og det har de garantert), litt ekstra arbeid må kunne forventes hvis du vil være "verdens beste".

 

Personlig, så synes jeg selv det hadde vært best om alt av alpha/beta osv hadde vært lukket og kjørt gjennom av ikke-spillende ansatte i Blizzard og man ikke kunne laste opp filmer/skrive guider til bosser. Men det hadde gjort hele prosessen eksremt mye tregere eller dyrere og ville mest sannsynlig gitt et dårligere sluttprodukt.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Du skjønner du nettopp definerte 'alpha/beta', ikke sant? -_-

 

Ingen som tvinger deg til å se på filmer av eller lese om det nye contentet, hvis det er det du vil unngå.

 

Nei, ser som oftest ikke de videos men man blir på en måte tvungen til å se dem når man kommer til disse encounters på LIVE servers, ofte hører man ... READ TACS WATCH VIDEOS FFS!

 

Synes ikke du det hadde vært mer morsomt om alle hadde fått sett nye boss samtidig og finne ut tacs sammen? nja tror nesten det.

 

For de som ikke har vært i BETA kan bare glemme å tenke på world first, det er helt sikkert. Hadde alle hatt access til BETA så hadde det vært mer forståelig, da KUNNE alle prøve seg med guilden sin og lære seg, men sånn er det ikke, bare enkelte har access og spesielt de world first guilds + noen randoms.

 

Så derfor synes jeg at blizzard skal ta seg av slikt selv, bruke sine arbeidere til å teste det ut, er rimelig sikker på at de har nok ressurser til det og det skulle ikke mangle penger i allefall.

 

Greit nok at BETA brukes til å teste det nye verden, det er liksom enormt stort, men boss encounters, det ... kunne vært lukket for sine brukere, er jo liksom tingen med dette spillet, i PVE!

Lenke til kommentar

Nei, ser som oftest ikke de videos men man blir på en måte tvungen til å se dem når man kommer til disse encounters på LIVE servers, ofte hører man ... READ TACS WATCH VIDEOS FFS!

 

Finnes mange guilds som ikke ser på filmer/leser om raids før de gjør dem selv. Om du er i en guild som krever at du ser/leser så er det kanskje ikke guilden for deg?

 

Synes ikke du det hadde vært mer morsomt om alle hadde fått sett nye boss samtidig og finne ut tacs sammen? nja tror nesten det.

Jo, personlig så synes jeg det og det sa jeg i en av postene mine. Men det er ikke realistisk med mindre du vil ofre andre ting som dyrere månedspris, lengre tid mellom content, dårligere content osv.

 

NOEN må teste spillet, og dette MÅ være folk som er kjent med og spiller WoW, spesielt raids. Ikke noe vits i å sende en haug med folk som aldri har raida for å teste et raid.

 

Og du sier at det er umulig å få world first hvis du ikke har testet raidet på beta/ptr. Skal Blizzard nekte de spillerne som testa raidene på beta/ptr å raide før noen andre har gjort seg ferdig med raidet på live først? Høres litt urettferdig ut for de som jobber i Blizzard og tester spillet for oss. Men muligheten er der, jeg tror bare ikke Blizzard legger stor vekt på det.

 

Jeg er også ganske sikker på at alle som har ambisjoner om "world firsts" har muligheten til å spille på beta. Det er en grunn til at hele Paragon er på beta f.eks. Og alle har jo tilgang til PTR.

 

Jeg tror også du undervurderer kostnaden/tiden det tar hvis de skulle betalt for testere til alt av raids.

 

Selv har jeg ikke sett en eneste video eller lest ett eneste ord om noen dungeons/raids og kommer ikke til å gjøre det før jeg er ferdig med dem.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...