Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjaseguild eller ikkje på AD. Sugen på noke anna enn det tullet eg er i no.

 

Prøvde å køyre litt bg på mage for kosen, men DRA til sjøs så hardt alliance suger i pvp.

(Og nei, før folk skal komme med "det er fordi du suger"): Eg er den einaste som faktisk køyrer litt def, plukker flagg i wsg etc. 3-1 killstat etc. Ka i alle dager er vanskelig med å skjønne at du skal slost med baser i AB liksom. Er liksom ikkje rakkettforskning. ^^

 

Men så er eg jo også frostmage, så en lærer mykje av å springe rundt i bg "solo". ^^

Lenke til kommentar

Angående krasj på Headless Horseman (og andre objekter på mouseover) finnes det en midlertidig fiks til Blizzard får fikset det. Lag to makroer. En til å midlertidig fjerne tooltips, den andre til å få dem fram igjen. Uten tooltips skal du ikke krasje på mouseover.

 

/script GameTooltip:SetScript("OnShow", GameTooltip.Hide);

 

/script GameTooltip:SetScript("OnShow", GameTooltip.Show);

Lenke til kommentar

Endelig revered med The Oracles! Om en uke er Grønn Proto-drake min^^ Eller ikke... Ikke med min luck ihvertfall :p

 

Driver også å scouter etter Lost Time Proto-Drake. Synd ingen av dem er 310 % :(

 

Anyways, ønsk meg lykke til da, jeg trenger det! :p

 

Tok meg laaaaaaaaaaaaang laaaaaaang laaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg fikk den jævla grønne Prot-draken. Men dagen jeg lootet den så WIIIIIIIIIIIIIIIIii hehe :w00t:

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar

ok ty :)

 

men kan ikke finne death knigth tråden, så tar det her:

 

hvorfor har dps gearet over 20 % mer stamina enn tank gearet?(har også ca 10 % mer str og mer av "de andre"(secondary?) speccsa også.... WHY?)

 

Du skal vell egentlig gi F i alt som heter ratings til DK. du skal overleve, ikke gjøre max dps ;P den er her et sted. men øde som faen. bedre å spørre her TBH.

 

men veit ikke helt. det første logiske svaret jeg finner er at siden tank gear har med parry/dodge/etc så får du i bytte mindre Stam. men det gir IKKE mening på DPS gear.......

 

gjelder det alt gear? noen som gidd å sjekke? (sitter på skolen :ph34r::whistle::ph34r: )

Lenke til kommentar

ja det gjelder alt gear.

Men tror det bare er tier9 som har mer stam, str (og "secondary"). I t10 er det mer str på tankegearet.

 

 

virker for øverig som det er det samme på det meste andre plate gearet...

 

 

er på skolen selv atm, så er ikke 100% sikker, men det jeg husker fra i gårkveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

plate DPS gear har fått mer stamina enn tankgear i 4.0.1 patchen (usikker på om det gjelder cloth, leather og lignende.)

Det er fordi i Cataclysm skal HP'en til dps være mer likt tanks enn det en hadde i WoTlK.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...