Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at alle Proto-drakes er 310% ?

Nei. Ironbound Proto-Drake, Rusted Proto-Drake, Black Proto-Drake, Plagued Proto-Drake og Violet Proto-Drake er de eneste av Proto-dragene som har 310% flight speed. Resten av dem har 280%.

 

Hvis du har Master Flying blir alle dine mounts høyeste speed, altså 310% :)

 

Alle mine mounts, til og med nether rays flyr nå fort, yay.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

"Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit Web Link for more information."

 

Hva har skjedd nåa?

Lenke til kommentar

"Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit Web Link for more information."

 

Hva har skjedd nåa?

 

En kinesisk schweinhund har tatt over kontoen din og postet spam i generalchat. Noen rapporterte det, og kontoen din ble suspendert.

Lenke til kommentar

Er det slik at alle Proto-drakes er 310% ?

Nei. Ironbound Proto-Drake, Rusted Proto-Drake, Black Proto-Drake, Plagued Proto-Drake og Violet Proto-Drake er de eneste av Proto-dragene som har 310% flight speed. Resten av dem har 280%.

 

Hvis du har Master Flying blir alle dine mounts høyeste speed, altså 310% :)

 

Alle mine mounts, til og med nether rays flyr nå fort, yay.

 

Så det vi på folkemunne kaller epic flying skill, hvis jeg har det, så blir green Proto-drake 310%?

Lenke til kommentar

Jepp, det skjedde med meg for en mnd tid siden. De gjør det for din egen sikkerhet, ikke for å være onde og slemme. Det er ikke så vanskelig å få kontoen din gjenåpnet, jeg måtte ikke kopiere id eller noe slikt, jeg kom meg inn ved å svare på secret question (heldigvis setter jeg alltid det samme secret question overalt så jeg ikke glemmer det), endret email og passord og la til authenticator på mobilen min. Jeg kunne da logge inn på wow-kontoen min siden battle.net kontoen var min igjen. Sendte petition til GM ingame og fikk svar innen 10 minutter, og dagen etter var mailboxen min stappfull av penger og items som var stjålet av hackeren.

 

Det ligger masse guider til hva du skal gjøre hvis kontoen din har vært "compromised" eller suspended på wow-nettsidene. En ting er: DON'T PANIC

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så det vi på folkemunne kaller epic flying skill, hvis jeg har det, så blir green Proto-drake 310%?

 

Epic flying er ikke det samme som Master Riding.

 

Epic flying er et idiotisk uttrykk for Artisan Riding.

 

Artisan Riding = 280%, muligheten til å bruke "epic mounts".

Master Riding = Alle mounts går i 310%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...