tflovik Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Nå har jo ikke prot pala så mange forskjellige spells som brukes til at det skulle være noe problem. Kan jo legge andre mindre viktege ting oppe på tall baren. Finnes vel ingen fasit på dette.
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Takker igjen for alle svar. Slimda: Hva mener du med "shift-numpad"? Bruker num-pad som den "er", har jo egne piltaster ved siden av? Når jeg tenker meg om, så veit jeg at det er vanligst i kanskje de fleste spill å bruke wasd, har bare ikke begynt med det, så har det blitt sånn. Men det er jo mer logisk i grunnen, tror jeg skal prøve det gitt. (Raknes: Sånne kommentarer syns jeg hører hjemme i dungeons tidlig om dagen, da er det ofte mange unge ute å spiller, og mye ut-driting på lavt nivå. )
ochi9le Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 (endret) Vel - ganske umulig å ikke chainpulle selv i de første instancene. I DM er det som regel packs. Jeg bad ham ikke om å chainpulle alltid - men en tank som ikke kan chainpulle er ubrukelig på alt annet enn gruppequests - selv i lav level. Det er uansett ingen sak å chainpulle selv i lav level. En nybegynner kan fint lære seg det... Omni: prøv å hold inne høyre museknapp mens du trykker W eller Pil Opp. Da kan du bevege musa, og paladinen/hunteren din går dit du vil. Endret 14. september 2010 av ochryl
Slimda Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Det jeg tenker på, er at jeg bruker 1-8 tallrekka, samt Shift+1-8 for den andre action-baren. Det betyr at jeg får dobbelt så mange abilities kjapt tilgjengelig. Vel - ganske umulig å ikke chainpulle selv i de første instancene. I DM er det som regel packs. Jeg bad ham ikke om å chainpulle alltid - men en tank som ikke kan chainpulle er ubrukelig på alt annet enn gruppequests - selv i lav level. Det er uansett ingen sak å chainpulle selv i lav level. En nybegynner kan fint lære seg det... First things first.
ochi9le Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Hehe, nuvel. En concentration i et pull er ganske standard. Eneste forskjellen er at det er flere mobs, og at healeren må skjønne at ikke man kan heale før tank begynner å ta damage på mobsa Vi får vel være enige om å være uenige da :]
Nyttnavn2013 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Så bare at du hadde en i level 70, og tenkte at sannsynligheten at du trollet (snakket tull, for de som ikke har vokst opp med fps-spill) var større enn at du aldri har sett/snakket om hvordan folk spiller.
Slimda Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Hehe, nuvel. En concentration i et pull er ganske standard. Eneste forskjellen er at det er flere mobs, og at healeren må skjønne at ikke man kan heale før tank begynner å ta damage på mobsa Vi får vel være enige om å være uenige da :] Det får vi være. Dessuten heter det Consecration. Concentration er Auraen paladins har.
DontTouchMyPhone Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 (endret) Så bare at du hadde en i level 70, og tenkte at sannsynligheten at du trollet (snakket tull, for de som ikke har vokst opp med fps-spill) var større enn at du aldri har sett/snakket om hvordan folk spiller. Hehe, skjønner. Stemmer at jeg har en lvl 70, og den har jeg spilt med på piltast-måten ja. Syns det har fungert greit, og som hunter var det i grunnen plass til alt jeg trengte på èn actionbar, så behøvde ikke shift-numpad som Slimda nevner. Chainpulling ja....noe sier meg at jeg kommer til å lære det på den harde og ikke helt planlagte måten..... Prøver nå å bruke wasd; hehe, det er uvant gitt!! Endret 14. september 2010 av Omicron2
Slimda Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 For å vise hvordan jeg tanker random dungeon (heroic) på min level 80 druide: Sikt på første boss. Autorun og spam Swipe. Når jeg kommer til bossen, spam Swipe og Maul til ting dør. Sikt på neste boss. Så skal det sies at jeg gjør dette i DPS-gear og Tank-spec, og ender vanligvis opp med 60-80% damage done. Prøver nå å bruke wasd; hehe, det er uvant gitt!! Tilvenning går kjapt.
Bjonski Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Jeg har tanket med paladin i alle northrend instancene utenom raids. Går som regel greit å tanke, men det blir kjedelig etterhvert som man gjør det samme om-og-om igjen med såpass høy stressfaktor som jeg synes det er. Som tank fokuserer jeg alltid på å holde mobs unna alle andre, med andre ord ha aggro på meg 99,9% av tida. Det er ikke alltid like lett hvis a) dps driter i aggro-management, b) mobs er ranged. Ranged mobs er noe dritt å tanke dersom de er flere spredt såpass langt unna at du ikke treffer de med AoE. Melee mobs er relativt lette å tanke.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Man må jo bruke wasd for å klare å trykke på abilities raskt? Ville anbefalt deg å unbinde piltastene til du har vent deg til wasd !
Bjonski Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Man må jo bruke wasd for å klare å trykke på abilities raskt? Ville anbefalt deg å unbinde piltastene til du har vent deg til wasd ! Spørs vel om han bruker musen eller piltastene + 1234567890
Ercles Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Nå er jeg forvirret ("tidlig" på morran for meg fortsatt). Venstre hånd på piltaster, høyre på musa og... den tredje hånda på 1,2,3,4 etc?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Så du sier han er keyboardturner? WASD + mus = eneste løsning imo
Lightningwolf Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Så du sier han er keyboardturner? WASD + mus = eneste løsning imo ESDF er faktisk hakket bedre når du har vent deg til det imo.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Ja, den kan jeg faktisk se. Men jeg bruker Q, shift, ctrl+Q, |§, shift+|§, e, shift og ctrl+e, shift og ctrl+r, bruker f, v, shift+v ++ :PHar ihvertfall flere binds jeg kan bruke når rogues får abilities, som også er lett tilgjengelig.
Manken Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Starta wow for ikke så lenge siden, har lært ganske mye. Men er fortsatt litt noob også Derfor lurer jeg på om noen har en god Pve Rotation for destro locks?
Whiteshit Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Har no begynt å leike meg med presten min og en kompis som har dk i arena. Har sånn tålelig greit gear. 3 relentless, 1 wrathful (takk voa), og 1 furious. offpieces er vel stort sett furious. solace+insignia som trinks. 251 icc stav. dk er vel sånn ca på samme pvpgearnivå. Kom vel oss opp på ca 1k rating etter å ha starta på 0 i går. No skal det altså vere sagt at verken meg eller han er spesielt dyktige i pvp. Eg vil faktisk gå så langt å sei at eg suger i pvp, og skulle ønske det ikkje var sånn. =) Men poenget er likevel, noken som har noken gode tips? =) Er nok godt mulig ikkje verdens beste combo, men så var no det det vi hadde. (dvs eg kunne gått oomkin med det hadde vel blitt totalt latterlig). Vi sliter vel generelt like mykje mot både healer/dps setup, og dobbel dps setup. Dobbeldps kan vi ofte slite meir med avhengig av classes. Berre om noken med litt meir fartstid (som ikkje skal mykje til), har noken gode tips, macros, råd, etc.
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Det er kjempenyttig, og en must for enhver paladin-tank. Hehe ikke MTen vår på Sindragosa igår Korteste fighten jeg har sett. 1 sekund så var vi tre DPSer fattigere, pluss et par healere Don't try that at home. Destro warlock er ganske grei. Curse - Immolate - Corruption - Conflagrate - Chaos Bolt (når du får den) - Incinerate spam til Conflag can refreshes/Immolate går ut. Refresh Corruption når du får et lite stopp i DPS, f.eks. når immo går ut og Conflag er ledig (Det er et lite delay der mellom immo og conflag, så kjør corr der så bruker du iallefall tida til noe nyttig)
Grizzler Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 (endret) Starta wow for ikke så lenge siden, har lært ganske mye. Men er fortsatt litt noob også Derfor lurer jeg på om noen har en god Pve Rotation for destro locks? Curse of Elements (hvis noen har brukt det bruk så bruker du Curse of Doom på kamper over 1min) -> Immolate -> Incinirate -> Conflagrate -> Chaos Bolt -> Inci til Conflagrate Endret 14. september 2010 av Grizzler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå