Slimda Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hvilke dager raider du og hvor lenge varer raidene?
Foxboron Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Men RC kræsjer så jævlig. Samt at det er alt for mange dansker, samt folk fra Orkdal der. har ikke kræsja på mange uker nå
Maeriwen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hvilke dager raider du og hvor lenge varer raidene? Skiftet guild nylig, så nå raider jeg 25mann 3 dager i uka, 25mann på paladinen 1 dag i uka, 10mann på druid og pala 1 dag i uka hver samt litt andre raids innimellom. Main raids varer 3 timer. Og nå kommer det alt an på hvor mye jeg jobber, så det er ikke hver uke jeg raider alt på karakterene xD ...men det blir nok en del grinding av RS og ICC ja!
Slimda Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Er nesten fristet å stikke innom med en karakter for å prøve litt "skikkelig" raiding.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Spørs hvor mange heroic modes du vil gjøre Druiden og paladinen har grupper som gjør 11/12, men hvis du vil gjøre litt fler normal modes kunne jeg jo dratt igang en gruppe med discopriesten Får poke meg ingame da vettu! ^^ Normalt sett raider jeg med TA, men progresjonsmessig er de jo helt stuck nå, Sindragosa normal anyone? De er morsomme å raide sammen med, men å wipe på Sindragosa for hundreogørtende gangen med 30% buff er liksom litt..ja.. Mener selv jeg har gear til endel heroics, du kan jo sjekke armory om du vil. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Bendeis Mangler erfaring i heroics helt klart, bortsett fra lootship, men det kan ikke akkurat telles som en heroic..
Maeriwen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Spørs hvor mange heroic modes du vil gjøre Druiden og paladinen har grupper som gjør 11/12, men hvis du vil gjøre litt fler normal modes kunne jeg jo dratt igang en gruppe med discopriesten Får poke meg ingame da vettu! ^^ Normalt sett raider jeg med TA, men progresjonsmessig er de jo helt stuck nå, Sindragosa normal anyone? De er morsomme å raide sammen med, men å wipe på Sindragosa for hundreogørtende gangen med 30% buff er liksom litt..ja.. Mener selv jeg har gear til endel heroics, du kan jo sjekke armory om du vil. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&cn=Bendeis Mangler erfaring i heroics helt klart, bortsett fra lootship, men det kan ikke akkurat telles som en heroic.. Jeg raidet med TA i BC, så jeg kjenner følelsen De fleste heroics er ganske enkle, men noen krever en del fokus, som PP, Saurfang og Sindragosa. For ikke å snakke om LK, men han gidder jeg ikke ta ned før jeg har fått tittelen på Maeriwen xD Andre uka på rad jeg ikke har fått lagd ICCgruppe >_< Og Slimda; værsågod, AD er et hyggelig sted Det går faktisk en del suksessfulle pugs rundtomkring også, tro det eller ei. Endret 11. august 2010 av Maeriwen
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg raidet med TA i BC, så jeg kjenner følelsen De fleste heroics er ganske enkle, men noen krever en del fokus, som PP, Saurfang og Sindragosa. For ikke å snakke om LK, men han gidder jeg ikke ta ned før jeg har fått tittelen på Maeriwen xD Andre uka på rad jeg ikke har fått lagd ICCgruppe >_< Og Slimda; værsågod, AD er et hyggelig sted Det går faktisk en del suksessfulle pugs rundtomkring også, tro det eller ei. Ja, har hørt Sindragosa, PP og Saurfang krever endel fokus på heroic, men hadde i det minste vært morsomt å prøvd de. Er ikke akkurat gøy å sitte stuck på Sindragosa normal når en vet en overgearer den fighten. Sindragosa går nok ned snart for TA tror jeg, men LK? Det kan ta tid. Litt synd, for alt i alt er de morsomme å raide med. Jeg tror ikke Slimda tør å komme til AD. Tror du virkelig han tør å være på samme server som tøsa (meg)? EDIT: Jeg er forsåvidt med på å lage en ICC10 gruppe Maeriwen, eventuelt bli med på de gruppene du har på paladinen, om de har bruk for en melee DPS. Endret 11. august 2010 av Slettet+6132
Maeriwen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg raidet med TA i BC, så jeg kjenner følelsen De fleste heroics er ganske enkle, men noen krever en del fokus, som PP, Saurfang og Sindragosa. For ikke å snakke om LK, men han gidder jeg ikke ta ned før jeg har fått tittelen på Maeriwen xD Andre uka på rad jeg ikke har fått lagd ICCgruppe >_< Og Slimda; værsågod, AD er et hyggelig sted Det går faktisk en del suksessfulle pugs rundtomkring også, tro det eller ei. Ja, har hørt Sindragosa, PP og Saurfang krever endel fokus på heroic, men hadde i det minste vært morsomt å prøvd de. Er ikke akkurat gøy å sitte stuck på Sindragosa normal når en vet en overgearer den fighten. Sindragosa går nok ned snart for TA tror jeg, men LK? Det kan ta tid. Litt synd, for alt i alt er de morsomme å raide med. Jeg tror ikke Slimda tør å komme til AD. Tror du virkelig han tør å være på samme server som tøsa (meg)? EDIT: Jeg er forsåvidt med på å lage en ICC10 gruppe Maeriwen, eventuelt bli med på de gruppene du har på paladinen, om de har bruk for en melee DPS. Klart han tør ;P Men ja, vi får se Paladin og druid er de to som på en måte har "lukket" gruppe, men har både hunter og priest som kan lett kjøre gjennom heroic modes Så jeg skal si ifra. Jobber desverre i helga, men >_<
Slimda Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg tror ikke Slimda tør å komme til AD. Tror du virkelig han tør å være på samme server som tøsa (meg)? For your information er jeg allerede innom AD med en ny karakter som jeg driver å leker med. Derimot å ta skrittet til å flytte over en level 80 er jeg usikker på. Derfor jeg spør.
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Minner meg på at jeg må få levla charsa på AD. Orker bare aldri spille på dem, selv om jeg har mange venner som spiller på serveren og sikkert kan hjelpe meg.
DontTouchMyPhone Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Nå har jeg prøvd både human mage og draenei mage; blir nok den sistenevnte som jeg levler med. Er det noen professions som er godt egnet for draenei, eller skal jeg gå for skinning/herbalism slik jeg pleier..? Prøvde forøvrig å lære meg skinning hos en trainer i Azuremyst Isles, men det gikk ikke gitt. Hvorfor ikke mon tro?? Endret 11. august 2010 av Omicron2
Knofle Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Fra wowhead: If you want to learn skinning from this NPC you should first complete the totems questline. Otherwise, the bear-head won't tell you anything except of some indecryptable furbolg mumble. That's pretty well fits the "legend": you should first learn [Furbolg] language to communicate. Though that was annoying to run all the way to Stillpine hold with my lvl 5 character just to learn the thing.
DontTouchMyPhone Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Fra wowhead: If you want to learn skinning from this NPC you should first complete the totems questline. Otherwise, the bear-head won't tell you anything except of some indecryptable furbolg mumble. That's pretty well fits the "legend": you should first learn [Furbolg] language to communicate. Though that was annoying to run all the way to Stillpine hold with my lvl 5 character just to learn the thing. Takk for svar, det forklarer det hele. Da går jeg å leser om denne questline`n.
Knofle Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Gjør det! Det hadde muligens vært kjappere å få seg en summon til stormwind ellerno, for så å HSe tilbake. Dunno, veit ikke hvor lang chainen er.
War Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Kjedelig å spille vanlig etter beta. Bare det å gå inn i den gamle banken i sw gir et grøss
Necleto Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Nå har jeg prøvd både human mage og draenei mage; blir nok den sistenevnte som jeg levler med. Er det noen professions som er godt egnet for draenei, eller skal jeg gå for skinning/herbalism slik jeg pleier..? Prøvde forøvrig å lære meg skinning hos en trainer i Azuremyst Isles, men det gikk ikke gitt. Hvorfor ikke mon tro?? Jeg ville gått Tailoring og Enchanting jeg Cloth dropper overalt. Bruk cloth til å lage tailoring ting, disenchant dem med enchanting og gjør enchants for materialene du får Tailoring gir en fin cloak enchant, mens enchanting er fint jevnt over samtidig som du etterhvert får muligheteh til å enchante hver ring med 23 ekstra spellpower.
Raul07 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hei, eg lurte på om det er det samme opplegget med WoW som med Aion, at man laster ned hele spillet gratis gjennom nettet? Eg lastet ned Aion gjennom NCSoft.
SnusHanen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 mener du kan lasten ed klienten inne på wow siden ja
Fyllesjuk Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 (endret) Trenger tips til en ny proffesion her, har litt gold som skulle vært brukt opp har jc Endret 12. august 2010 av cookiemonster123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå