DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg ville gått for crokolisk som har god damage og "single target threat" (flink til å holde på en mob om gangen), turtle som har en fin defensiv ability som gjør at den kan holde seg i livet lengere eller en gorilla som har en fin stun. Men alle funker. Bjørner er veldig kjekke siden de spiser så og si alt (som ikke har så mye å si hvis du har mend pet glyph), mens crokolisks bare spiser kjøtt og fisk. Takk igjen, det var spesifikt og greit. Jeg tar en leseøkt på Petopia, så får jeg se hva jeg ender opp med.
Whiteshit Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Min hunteralt hadde då et villsvin i si tid, som då åt alt, og blei kalt grisen. For som kjent...alt går jo i grisen
Slimda Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Min hunter hadde bjørn i gamle dager, men det var fordi bjørnen spiste alt den kom over. Lett å holde den glad. Nå for tiden er det enklere å holde den glad når den får "happiness" fra å growle, eller angripe.
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har sett litt rundt på petopia nå, og gjett om jeg skal ha meg en Devilsaur når jeg blir lvl 60. Er de greie i bruk tro??
Sondring Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 For jevelig store når du skal loote noe de står på Var vel beste dps beist for beastmasters en stund?
Saft Suse Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 De er vel nokså vanskelige å "tame" på level 60? Med tanke på at de er elites, slår rimelig hardt, og er like oppunder level 60. Pass vitterlig på at du ikke prøver deg på en Tyrant Devilsaur ihvertfall; De bruker fear.
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) De er vel nokså vanskelige å "tame" på level 60? Med tanke på at de er elites, slår rimelig hardt, og er like oppunder level 60. Pass vitterlig på at du ikke prøver deg på en Tyrant Devilsaur ihvertfall; De bruker fear. Ja, det spørs vel i grunnen om jeg får det til; det går vel ikke ann å drikke potions mens man bruker tame beast?? Eller frost trap (eller hva det nå heter)? Fant det her på ei side: "Freezing trap is also a great tool for taming beasts. Set a trap between you and the beast you want to tame, back up a bit, fire a Concussive Shot, and then begin the Taming. The concussive shot will slow the beast down for a bit (possibly freezing it, if you've got the Improved Concussive Shot talent), and then the Freezing Trap will stop it for another 10 seconds. This way, you'll hardly be scratched at all during the taming process." Endret 16. juli 2010 av Omicron2
Ercles Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det der burde funke det, eventuelt få noen til å hjelpe deg, men børe være mulig på egenhånd.
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det der burde funke det, eventuelt få noen til å hjelpe deg, men børe være mulig på egenhånd. Jeg kommer nok til å prøve så fort jeg får 51-talentp. som beast master. Blir spennende....
Saft Suse Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Såvidt jeg husker kan man ikke få hjelp til temming. Både healing av hunteren og crowd control på dyret vil stoppe temmingen. Uvisst om hots (Healing Over Time) før temmingen begynner går an da.
Slimda Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det som stopper temming av dyret et Tap av aggro. Om noen taunter mobben din, eller healer deg (går over threat med healing), så feiler temmingen. Derfor er Corehounds i Molten Core så vanskelige å temme solo. Hunteren min bruker denne petten. Kjempekul.
Necleto Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Er det et pet jeg vil anbefale som Beast mastery, er det Gondria. Dette pettet farmet jeg etter selv, og i mine øyne finnes det ikke kulere pet ingame
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Thottbot er så mye bedre http://thottbot.com/c33776
Defo Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Thottbot er så mye bedre http://thottbot.com/c33776 Huff, nei.
Dernel Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Å nei, makan til rotete og stygg wow-side skal du lete lenge etter
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Har alltid brukt Thottbot. For meg overvinner den det meste andre. Og rotete er den ikke. opplever mere problemer med wowhead.
Necleto Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Der er vi uenige. Wowhead er utrolig mye bedre i mine øyne. Men uansett, gogo Gondria
Porto Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Ca. 3 uker siden jeg sist logget inn nå! så utrolig deilig det var å komme på igjen!
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har akkurat (en dag siden) installert recount; kan noen fortelle hva prosentene osv. betyr? Jeg er Malurt; gjør jeg det bra eller dårlig her....??
War Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Det er % av totat dps gjort. Dps på lvl 57 er det ingen som bryr seg om eller sjekker. Det sier mye mer på lvl 80 hvor du kan bruke det til å sjekke om alt er som det skal. Krigeren og gruiden var dårlig om de er på samme lvl og ver der i hele fighten, dvs dårlig iforhold til dere 2 som ligger øverst. Endret 16. juli 2010 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå