nagina Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Idag når jeg logged på facebook kom denne melding på http://img697.imageshack.us/f/hackerinfo.png/ Noe du ikke vil at det skal skje med deg :!:
nagina Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 I samme øyeblikk fikk man msn pop-up at man har fått email, "blizzard - you're battle.net password changed/reseted" jau, noe var på gang da. *spise støv*
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 I samme øyeblikk fikk man msn pop-up at man har fått email, "blizzard - you're battle.net password changed/reseted" jau, noe var på gang da. *spise støv* Ouch.. Keylogger, eller?
Pokey Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 I samme øyeblikk fikk man msn pop-up at man har fått email, "blizzard - you're battle.net password changed/reseted" jau, noe var på gang da. *spise støv* Sto det akkurat slik eller var det en legit-blizzard mail?
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hvis man får mail om det, så betyr det vel at det ikke har havnet i spamfilteret.
Laffe Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hei. Hvor er det jeg går for å kontakte blizzard angående scam? Ser bare at noen brukert "kortet" mitt for å betale deres 1mnd spilletid. Har ikke spilt wow på 2år... mailen har denne personen forandret og jeg husker ikke acc.
Bredoc Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Ta å ring dem du http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=22330 (Alltid raskere respons via telefon en epost) Lykke til.
DontTouchMyPhone Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke migrert til Grim Batol, ihverftfall ikke ennå. Den serveren er stor og har svært mange gode folk, mens du levler din første character og er fortsatt veldig til nybegynner - det vil antageligvis bli krasj ett sted og du vil få slengt noe dritt etter deg. Mitt tips er i steden å enten bli med i en guild på serveren du er på eller å flytte til en server der du kjenner noen i real life som allerede spiller som kan hjelpe deg litt. Mye av moroa i et MMO er å være i et guild og ha noen å prate litt med så mitt tips er å teste det først om ikke du har et par kompiser du vet spiller som du kan slenge deg sammen med. Takk for råd! Jeg er virkelig helt nybegynner ennå (noe dere merker av spørsmålene mine her inne vil jeg tro). Det er fremdeles STORE deler av spillet jeg ikke har begreper om, selv om jeg jo oppdager endel mens jeg går opp i level. Jeg spiller som sagt solo PvE, og mye av grunnen til dette er at jeg ikke har lyst til å binde meg til noen som spiller så og så mye, som vil ha ukentlige/daglige spillestunder. Når man er del av en småbarnsfamilie er det greiest å styre alt selv. Men det hadde vært lærerikt å være del av en guild, det er sikkert. En annen viktig grunn til at jeg spiller alene, er nettopp at jeg er så nybegynner at jeg garantert hadde f**ked up hadde jeg vært med på noe som var litt "viktig" for flere enn meg. Uansett blir det en avveining.
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Du kan alltid stikke innom Quel'Thalas, jeg er vanligvis tilgjengelig for spørsmål og svar.
Kea Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Noen som kan anbefale en bra cooldown mod? Bruker OmniCC og Coolline atm, men er ikke helt fornøyd. OmniCC er grei nok, men skulle gjerne hatt en litt annen cooldown timer i tillegg. Noe slikt for eksempel: Enkelt og greit. Problemet er at jeg ikke aner hvilken mod dette er. Noen som vet?
Pitus Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Takk for råd! Jeg er virkelig helt nybegynner ennå (noe dere merker av spørsmålene mine her inne vil jeg tro). Det er fremdeles STORE deler av spillet jeg ikke har begreper om, selv om jeg jo oppdager endel mens jeg går opp i level. Jeg spiller som sagt solo PvE, og mye av grunnen til dette er at jeg ikke har lyst til å binde meg til noen som spiller så og så mye, som vil ha ukentlige/daglige spillestunder. Når man er del av en småbarnsfamilie er det greiest å styre alt selv. Men det hadde vært lærerikt å være del av en guild, det er sikkert. En annen viktig grunn til at jeg spiller alene, er nettopp at jeg er så nybegynner at jeg garantert hadde f**ked up hadde jeg vært med på noe som var litt "viktig" for flere enn meg. Uansett blir det en avveining. Begynte du å spille WOW aleine? I så fall er det jo ikke rart at du er litt noob Anbefaler deg å lese litt rundt på f.eks wowhead.com, så kanskje du lærer noe nytt. Da jeg begynte å spille for 3 år siden var det etter ''press'' fra fire venner som også spilte. To av disse var skikkelig hardcore og kunne alt. I tillegg spilte min bror, som nå er 12 år. De første ukene var han min guide, men ganske raskt var det jeg som måtte lære han hvordan ting fungerer Nå har jeg hatt pause i et halvt år, og er helt ute og kjører. Har ikke peiling på hvordan jeg skal spille i instance og BG. Så da bare roter jeg rundt for meg selv og gjør achievements.
DontTouchMyPhone Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Du kan alltid stikke innom Quel'Thalas, jeg er vanligvis tilgjengelig for spørsmål og svar. Takk for det; jeg spiller Alliance, men bortsett fra det så.... (eller husker jeg feil nå når det gjelder Quel`Thalas??)
DontTouchMyPhone Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Takk for råd! Jeg er virkelig helt nybegynner ennå (noe dere merker av spørsmålene mine her inne vil jeg tro). Det er fremdeles STORE deler av spillet jeg ikke har begreper om, selv om jeg jo oppdager endel mens jeg går opp i level. Jeg spiller som sagt solo PvE, og mye av grunnen til dette er at jeg ikke har lyst til å binde meg til noen som spiller så og så mye, som vil ha ukentlige/daglige spillestunder. Når man er del av en småbarnsfamilie er det greiest å styre alt selv. Men det hadde vært lærerikt å være del av en guild, det er sikkert. En annen viktig grunn til at jeg spiller alene, er nettopp at jeg er så nybegynner at jeg garantert hadde f**ked up hadde jeg vært med på noe som var litt "viktig" for flere enn meg. Uansett blir det en avveining. Begynte du å spille WOW aleine? I så fall er det jo ikke rart at du er litt noob Anbefaler deg å lese litt rundt på f.eks wowhead.com, så kanskje du lærer noe nytt. Da jeg begynte å spille for 3 år siden var det etter ''press'' fra fire venner som også spilte. To av disse var skikkelig hardcore og kunne alt. I tillegg spilte min bror, som nå er 12 år. De første ukene var han min guide, men ganske raskt var det jeg som måtte lære han hvordan ting fungerer Nå har jeg hatt pause i et halvt år, og er helt ute og kjører. Har ikke peiling på hvordan jeg skal spille i instance og BG. Så da bare roter jeg rundt for meg selv og gjør achievements. Jeg kjøpe spillet for 2-3 år siden da en arbeidskollega absolutt skulle ha meg til å spille. Men siden jeg da ikke hadde adsl men vanlig modem var det i grunnen helt umulig å spille. Jeg jobber ikke der lenger, men fant igjen spillet for noen måneder siden. Og siden jeg da hadde adsl i veggen.....Egentlig har jeg holdt meg til Heroes of Might and Magic i alle år, men det er et spillet man vokser fra, og dessuten runder man det lett og da er det lite spennende etterpå. Jeg driver med quester og achievements, det er det det går i ja. Det er greit nok i grunnen, men det er jo mye jeg ikke får med meg. Jeg har prøvd å lese meg opp, men det er jo en helt enorm mengde lesestoff på wowhead og wowwiki, så det blir til at jeg leser når jeg står fast (da poster jeg som regel også her....). Jeg finner det litt vanskelig å finne stoff som er relevant for meg, men det er sikkert fordi jeg spiller såpass snevert, og ikke er med i pvp.
Colado Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Til dere som vil ha enda raskere respons på Blizzard sine telfenon servicer. Ring den spanske sentralen, og når de finner ut at du ikke kan spansk, setter de deg automatisk over til den engelske Har prøvd det og funket utrolig nok
Slimda Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Du kan alltid stikke innom Quel'Thalas, jeg er vanligvis tilgjengelig for spørsmål og svar. Takk for det; jeg spiller Alliance, men bortsett fra det så.... (eller husker jeg feil nå når det gjelder Quel`Thalas??) Quel'Thalas er en PvE-server, og jeg spiller Alliance selv.
Heseblesen Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Der var World Explorer-achi i boks! Tror ikke jeg gidder det med flere chars Nå kan jeg skryte av at jeg har vært overalt World explorer er da en av de enkleste Stine - har den på alle 80'ene mine, og det var ikke store tiden som gikk med heller for såvidt. Hvis en legger ørlite innsats i å dekke områdene en quester i så er det ikke mye innsats som skal til for å hente den achievementen. Men, gartulerer!
Black Star Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg kjøpe spillet for 2-3 år siden da en arbeidskollega absolutt skulle ha meg til å spille (...) Jeg er også ganske selvlært, på samme måte som deg. En venninne av meg skulle absolutt ha meg til å begynne å spille WOW, så for å glede henne lastet jeg det ned. Problemet er bare at hun bor på en annen kant av landet, så jeg fikk litt telefonsupport fra henne de første 10 minuttene for å i det hele tatt forstå hva hele greia handlet om. Etter det har jeg bare spurt henne, eller her inne, om det er noe jeg lurer på. Andre ting finner jeg ut av selv, men har gjort mange feil siden starten og hatt tidvis fullstendig feil våpen, feil gear og solgt ganske verdifulle ting (som leather, ores og andre mats) til vendors i stedet for på Auction House. Mye gull tapt der, altså Men en feil jeg har gjort, kan jeg tipse deg om å unngå: Hvis du ikke har prøvd random dungeons, bør du absolutt forsøke det. Du setter deg i kø, og så fort en gruppe er fyllt opp, så blir alle sammen portert til en dungeon, slik at du kan fortsette å queste solo mens du står i kø. Du behøver ikke kjenne noen av de andre i gruppa fra før, da det er helt tilfeldige folk, og alle er omtrent på din level. Jeg var redd for å prøve dungeons, for jeg følte jeg ikke hadde nok erfaring, men en dag jeg var litt over level 60, så forsøkte jeg. Og jeg angrer på at jeg ikke prøvde det tidligere. Man får masse XP, bra gear og det er utrolig gøy. Etterhvert (fra level 70 tror jeg) får man emblems for første gjennomførte dungeon pr dag, og dette kan brukes til å kjøpe bra gear når du blir level 80 f.eks. Du kan f.eks skrive "I am new to dungeons" når alle er portert, så vil de fleste hjelpe deg på vei og vise forståelse om du virker uerfaren. Men du bør gå random dungeons på kveldstid, sånn etter 8 f.eks, da de fleste småkidsa har blitt lullet i søvn av mødrene sine Har opplevd å gå dungeons på dagtid der alle i gruppe krangler så busta fyker om at andre i gruppa er noob, gay og det som verre er. På kveldstid har jeg erfart at dette er et forsvinnende lite problem. Endret 13. juli 2010 av Marekatten
Mord-Sith Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Har to kontoer som står i forskjellige navn, men er på samme battle.net account. Noen som vet hvordan det blir om jeg vil overføre karakterer fra ene kontoen til den andre, om jeg må gjøre noe stress for å få de på samme navn før jeg kan overføre, om det stresset er veldig stress eller bare litt stress, og om det i det hele tatt går ann? I det store og det hele: Noen som har erfaring med dette problemet?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Har to kontoer som står i forskjellige navn, men er på samme battle.net account. Noen som vet hvordan det blir om jeg vil overføre karakterer fra ene kontoen til den andre, om jeg må gjøre noe stress for å få de på samme navn før jeg kan overføre, om det stresset er veldig stress eller bare litt stress, og om det i det hele tatt går ann? I det store og det hele: Noen som har erfaring med dette problemet? Som jeg sa etpar sider tidligere i tråden, bare ring blizzard, si du har giftet deg, og du skal bytte navn på kontoen til et annet navn. Når det er gjort, tar du bare paid char transfer over på den andre kontoen. (OBS, kontoene må være i likt navn, derfor du sier til blizz du har giftet deg, da det er eneste? (enkleste ihvertfall!) måte å få byttet navn på. Ring, og du har gjort det på max 10 min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå