Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Er en Feral-druid jeg vet om som bruker mus, og han svever vel over 10k dps, så det er ikke akkurat umulig. Feral-druid DPS er også rimelig vanskelig å få til skikkelig.
gamer73 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Tror man får mye "mus-trening" med FPS-spill. Og i slike spill har jeg mer erfaring enn dem fleste her;)
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 FPS er også en fin musetrening. Men jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne droppet å spille med tastaturet. I de fleste slosskamper bruker jeg ikke musa i det hele tatt. Spiller med venstre hånd på tastaturet, og høyre hånd i godteposen.
Whiteshit Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 At du ikkje bruker knapper til dei enklaste spells og abilities virker merkelig for meg. Eg er ikkje den hissigaste på å keybinde alt mulig, men det aller meste kan gå for seg på tasting under bossfights. Men men. smak og behag muligens. Eg ville berre tru du fikk litt "tidstap" ved å gjer det sånn.
gamer73 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 (endret) At du ikkje bruker knapper til dei enklaste spells og abilities virker merkelig for meg. Eg er ikkje den hissigaste på å keybinde alt mulig, men det aller meste kan gå for seg på tasting under bossfights. Men men. smak og behag muligens. Eg ville berre tru du fikk litt "tidstap" ved å gjer det sånn. Grunnet global CD på abilities så er det ikke så masse tid man mister. Men det krever jo at man må ha en "aktiv mus". Og ikke bare FPS spill er mustrening. En rekke programmer på jobben her krever at man er ganske presis med musstyring etc...men mange på jobben lider også av såkalt "musesyke"... Endret 16. februar 2010 av gamer73
Kuldesjokk Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 FPS er også en fin musetrening. Men jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne droppet å spille med tastaturet. I de fleste slosskamper bruker jeg ikke musa i det hele tatt. Spiller med venstre hånd på tastaturet, og høyre hånd i godteposen. Samme, spørs bare hva du mener med godteposen :O
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Da karakterer i WoW ikke tenner meg, og jeg er singel, så er det nok bare en pose med godteri i.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Samme, spørs bare hva du mener med godteposen :O Jeg tror ikke jeg vil vite.
Kuldesjokk Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Ment som en spøk, har en tendens til å klø meg i skjegget og drikke vann en del :S
Hansoen Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Kjører keybind på 12345 qetv s1 s2 s3 s4 s5 Sq St Sv + G1 til ress og G2 til DI. Holder altså tastene nærmest der jeg vil ha fingrene uansett.
Petter Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 1234567 Shift:123 Qerfx shift:W E F sånn ca husker ikke helt.
Gakks Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Grunnet global CD på abilities så er det ikke så masse tid man mister. Men det krever jo at man må ha en "aktiv mus". Og ikke bare FPS spill er mustrening. En rekke programmer på jobben her krever at man er ganske presis med musstyring etc...men mange på jobben lider også av såkalt "musesyke"... Poenget er ikke det lille dps tapet. Poenget er det at du er ekstremt mye tregere til å pelle deg ut av flammer siden du må se på musepekeren din hele tiden i steden for å speide etter farlige ting.
Mato Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 jeg spiller og med "mus" dog jeg bruker trackball er dog healer for det meste bruker healbot , så jeg slipper jo og targete ting bare klick done next , så når jeg skal gjøre dps blir det til at jeg klikker , burde vell lære meg og bruke knapper med :/
Sneeky Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 La oss putte det enkelt. Har du hørt om personen som gikk fra keybindings til clicking? Tvilsomt.
gamer73 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Grunnet global CD på abilities så er det ikke så masse tid man mister. Men det krever jo at man må ha en "aktiv mus". Og ikke bare FPS spill er mustrening. En rekke programmer på jobben her krever at man er ganske presis med musstyring etc...men mange på jobben lider også av såkalt "musesyke"... Poenget er ikke det lille dps tapet. Poenget er det at du er ekstremt mye tregere til å pelle deg ut av flammer siden du må se på musepekeren din hele tiden i steden for å speide etter farlige ting. Nja...har ikke vært verdens største problem akkurat det, men joda ser poenget ditt. Det er jo ikke til å komme bortifra at Touch-metode er best...både til wow og ellers til skriving. Men her er det snakk om å tilpasse seg best mulig gitt personlige begrensninger;)
Musepeker Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Ekte hardcore spillere spiller wow med ratt og pedaler :!:
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 La oss putte det enkelt. Har du hørt om personen som gikk fra keybindings til clicking?Tvilsomt. Dårlig eksempel. Det er flere måter å spille et spill på. Er man god med musa, så klarer man å spille like bra som de fleste andre WoW-spillere som bruker keybindings.
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Tastatur er multi-touch, mus ikke.Spørs vel hva dama sier? Musa mi har 5 knapper, går fint å legge inn muskombinasjoner der. Legg til Scroll up/Down/left/right, så er vi oppe i 9.
Skumtroll Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hadde aldri overlevd uten tastatur. Har binds på 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, F, G, T, V, J, F1, F2, F3, F4, F5. Alle er også bindet med Shift, ctrl og alt. Altså Shift + F, feks. Spiller druid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå