Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, at det er folk som faktisk leker fulle i wow.

Klarer ikke la være tenke meg til hvordan de ser ut, og av en eller annen grunn er det ikke ett vakkert syn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snakker om folk på normale pvp servere, som brøler rundt i IF jeg.

IF?

IronForge?

Alliance?

Well there's your problem...

For engangs skyld, word!

Skrevet (endret)

Ja, nesten alle sammen. Tailoring, jewelcrafting, blacksmithing, leatherworking, engineering, enchanting, inscription.

Alle disse bruker materialer fra herbalism, skinning, mining eller cloth som dropper fra fiender. Og disse kan legges ut på AH av de som samler dem.

Det er derfor det er så lett å selge stacks med Iron ore eller stacks med mageweave cloth. Folk som leveler professions uten å ha samleprofessions kjøper alt på AH til leveling. Enchanting er litt spesiellt siden folk kan kjøpe grønne/blå items og disenchante dem for materialene til oppskriftene sine.

Endret av Bytex
Skrevet

Og siden man bare kan kjøpe klærne, ta de på seg, dra til Dala, drikke seg full og danse for å få achi, og så dra tilbake og levere tilbake klærne, så får du igjen tokens og kan kjøpe medlemsskap i brew of the month-klubben sånn sett.

Easypeasy.

Skrevet
Noen her som har fulgt en proffesion guide og kan anbefale en?

Prøv den stiky tråden på WoW Europe forumsa, den av Highlander. Den er ganske bra! Har brukt den ved et par anledninger selv.

Skrevet

Har spilt wow i 2 måneder, og spilletiden min gikk ut for 1 uke siden.

Fant noen videoer på youtube om private servers, så ganske sjef ut.

Men hvordan kan man lage en private server?

Skrevet (endret)

Er bare å søke "wow xxxx guide" (der xxxx er enchanting, skinning osv) i google så får du opp flere 1-450 guides som er helt fine. Har fulgt dem mange ganger.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...