Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arrrrghh! *Pulserende blodåre i tinningen*

 

Mongo-folk som lar lvl29-venner spille lvl60 warrior som skal tanke. Med 2h, uten forståelse for sunder eller aggro generelt. Jaja, fyller opp ignorelisten min ganske fort.

5900535[/snapback]

 

 

Onyxia pre quest + uldaman er vel de to tingene som har fylt opp min ignore liste også tror jeg :p

Lenke til kommentar

Hmmm, skjønner ikke vitsen med å drive å ignorere folk i hytt og gæver. Jeg har aldri ignorert en eneste person jeg :o

 

 

 

Guild lederen min satt og snakka om at han ignorerte 10-15 stykker hver dag og måtte ofte cleare lista fra folk han ikke husker for å få plass til nye ^^

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Da er dere enten veldig tolerante, eller har vært ekstremt heldig med hvem dere spiller med. I går, f.eks., da jeg var i UBRS..

 

Bindings of elements dropper.

[Rogue] Neeeeed!!

[Rogue] lol ^^

Rogue rolls xx (1-100)

[Alle andre] You don't need, shut up.

[Rogue] lol lol

 

Rogue dør, resten sloss videre.

[Rogue] Rezzzz!

[Rogue] REEEZZZ!

[Rogue] lol ^^

 

Rogue vinner Dal'rend mainhand, rogue hearther 5 minutter senere.

 

Da putter man sånne folk på ignore, så slipper man å komme i gruppe med dem igjen.

Lenke til kommentar

Psilo:

Jepp slike skriver jeg navnet opp på også.

Hadde en fin en i SM forrige dagen, en warrior roller need på denne:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7722

Vi var Paladine, mage 2 warriors og meg.

Den ene warrioren er fersk og spør: can i use that and can i roll need?

Magen svarer: That is realy a good caster \ healer neck. Those clases would get most out of it. Warrioren sier hun passer. Alle (er) jo enige i dette.

 

Jeg roller need sammen med magen og paladinen. Vi ser at warrioren som holdt seg taus hele samtalen også bruker need. Faktisk vant han den fine necken.

Jeg sier : Hello m8, didnt you read what we talked about? you should have known that you dont roll need on that item??

Han sa: I need gold for my mount... :thumbdown:

Leave grp - HS home...

Lenke til kommentar

I dag tok jeg meg en tur til Hyjal. Et område som egentlig ikke er lagt til spillet enda, men ved å løpe opp en spesiell fjellside i Winterspring er det mulig å komme seg inn. Ganske interessant, egentlig, selv om landskapet var forholdvis øde. Var ingen mobs - selv ikke harer eller ekorn - men The World Tree var riktignok å finne:

 

post-15246-1144763561_thumb.jpg

 

Og jeg fant dessuten denne midt i ødemarken:

 

post-15246-1144763649_thumb.jpg

 

 

Artig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...