Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2400 er det vel, det er i alle fall så mye jeg har skaffet.

 

Får amuletten min på mandag :)

 

Er rogue, men skal ha den på hunteren også.. Det var ikke vanskelig i og med at jeg kjøpte mye leather for 1g per stack.

 

 

Vet noen om librams har fått increased drop rate i DM? Prøvde å lure til meg en billig rapidity fra en kar som hadde fått to forskjellige librams på ett run :p .

Lenke til kommentar

glowing scorp. blood

evil bat eye ,mye grå drit som kan leveres.skal prøve å få det til nå , når åpner sjappa?

 

:dribble:

60 x 6 thorium widgets = 360 thorium widgets needed.

 

It takes 3 Thorium Bars and 1 runecloth to make a Widget.

 

3bars x 360widgets = 1080 Thorium Bars

360 Runecloth

Endret av War
Lenke til kommentar

Heh, heh, heh. Ikke noe bra program, nei. Dagens. :D

 

Det har bare betalt for Anathema, Alcors sunrazor, Axe of the deep woods + Crusader, Lionheart helmet, Stronghold gauntlets, Stockade pauldrons, Darkmoon neck, Boots of avoidance, Arcanite reaper + Crusader, Kang + Crusader, Elemental-trinket, 2x Underworld band, 3x lifestone, Robe of the Void-pattern + mats, Eye of flame, Robe of Winter night, Flarecore leggings, Flarecore bracers, Pristine hide of the beast, Dreadsteed, Fiery war axe + Crusader and Kang.. og tonnevis med annet rask.

 

Det krever selvfølgelig at du har litt i topplokket og ikke kjøper lvl10-våpen til 50g fordi Auctioneer anbefaler det.

 

Auctioneer tar snittet av alle auksjonene du har scannet, ja. Det er derfor en fordel å ha minst en uke med regelmessige scanninger for å få en grei database.

 

Og, DF åpner dørene i morgen tidlig. Vanligvis er det åpent når jeg står opp, i 9-tiden.

Lenke til kommentar

Jaja, da var det på'n igjen. Etter å ha skaffet meg uke påskeferie fra jobben, pluss at jeg har sagt opp med virkning fra 30. april. (Jeg sa opp for drøy tre uker siden, og det er definitivt ikke World of Warcraft som er grunnen). Etter å ha kommet hjem fra Ice Age 2 på kino, og å ha sett "Gudene må være gale" etter det, endte jeg opp med å starte meg en ny character rundt klokka 01:00 i natt. Det var rett og slett så morsomt at jeg ikke klarte å gå i seng før klokka 08:15. Ikke en helt heldig start på påskeferien kanskje, men det overlever jeg nå.

 

Serveren vi (jeg og tre veldig erfarne irl-kamerater) er den nye PvP-serveren Boulderfist.

Characteren jeg har valgt å spille; Mpudi, farget human male mage oppkalt etter en person i "Gudene må være gale"-filmen. Det slo meg at jeg omtrent aldri har sett en farget (re: afrikansk) character, og jeg bestemte meg for å skille meg litt ut. Jeg rakk å komme halvveis til level 15, og det blir vel fort noen timer med spilling frem mot Tippeligastarten i dag også hvis alt går som planlagt.

 

Jeg har bestemt meg for å gå firespec inntil videre, men tiden vil vise hvor lenge jeg spiller videre, om jeg respeccer og lignende.

 

Er det noen andre her som spiller på Boulderfist? Jeg har møtt veldig mange hyggelige mennesker der (på alliance, selvfølgelig). Det jeg har merket hittil etter drøyt syv timer ingame (i startområdene Elwynn Forest, Westfall og Dun Morogh) er at det er en større andel modne og hyggelige mennesker på denne serveren, enn det har vært på noen av de andre nystartede serverene jeg har spilt på det siste året.

Lenke til kommentar
Jaja, da var det på'n igjen. Etter å ha skaffet meg uke påskeferie fra jobben, pluss at jeg har sagt opp med virkning fra 30. april. (Jeg sa opp for drøy tre uker siden, og det er definitivt ikke World of Warcraft som er grunnen). Etter å ha kommet hjem fra Ice Age 2 på kino, og å ha sett "Gudene må være gale" etter det, endte jeg opp med å starte meg en ny character rundt klokka 01:00 i natt. Det var rett og slett så morsomt at jeg ikke klarte å gå i seng før klokka 08:15. Ikke en helt heldig start på påskeferien kanskje, men det overlever jeg nå.

 

Serveren vi (jeg og tre veldig erfarne irl-kamerater) er den nye PvP-serveren Boulderfist.

Characteren jeg har valgt å spille; Mpudi, farget human male mage oppkalt etter en person i "Gudene må være gale"-filmen. Det slo meg at jeg omtrent aldri har sett en farget (re: afrikansk) character, og jeg bestemte meg for å skille meg litt ut. Jeg rakk å komme halvveis til level 15, og det blir vel fort noen timer med spilling frem mot Tippeligastarten i dag også hvis alt går som planlagt.

 

Jeg har bestemt meg for å gå firespec inntil videre, men tiden vil vise hvor lenge jeg spiller videre, om jeg respeccer og lignende.

 

Er det noen andre her som spiller på Boulderfist? Jeg har møtt veldig mange hyggelige mennesker der (på alliance, selvfølgelig). Det jeg har merket hittil etter drøyt syv timer ingame (i startområdene Elwynn Forest, Westfall og Dun Morogh) er at det er en større andel modne og hyggelige mennesker på denne serveren, enn det har vært på noen av de andre nystartede serverene jeg har spilt på det siste året.

5893063[/snapback]

 

Det er alltid så fint med sånne som deg som virkelig koser seg med spillet :love: Vet ikke hvorfor, men jeg blir så jævlig glad! :p

Lenke til kommentar

Tok Firemaw natt til lørdag, nå driver vi og surrer med ebonrock, han ene tanken tar agrro på feil tidspunkt hele tiden så da healer jo hora opp. /gkick imo.

 

 

Edit:

Fikk han ned på tredje.

Gah ingen Shadow wing focus staff nå heller :(

 

 

En siste ting

dsadasds5cr.png:cool:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
er DM doable for 3x lvl 20, warrior, priest og warlock med litt mellom topplokket?

5897325[/snapback]

Lett. Vi har gjort det med 2x warrior, 1 paladin, 1 priest og 1 mage, der alle var level 17. Det var riktig nok alter og vi har raidet alle instancer i spillet sammen med mainene, så vi visste hva som måtte gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...