Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

@Psilocybe: Ja jeg har skjønt det ligger penger i AH-gambling, men jeg prøvde meg en gang med litt seriøs satsing - og satt igjen med skjegget fullt av postkasser og forhuden full av glidlås, så etter det har jeg liksom blitt litt pysete på det området. Har generelt blitt lat på AH i det hele tatt, må som regel være blått eller rare-drop før jeg gidder legge ut.

5871257[/snapback]

 

Joda, det kan gå begge veier. Selv hadde jeg en periode for et par måneder siden, da måtte jeg overføre småpenger fra altene mine slik at jeg hadde råd til å legge opp ting på nytt. Det er også en god del saker som er et helvete å selge, og hvilke disse er, lærer man bare av å spille spillet.

 

Det går jo an å begynne med å f.eks. stikke til Dustwallow marsh for å kjøpe first aid-bøker og selge med profitt. Det er mange som ikke vet hvor man finner disse, eller ikke gidder å reise dit, og betaler 1g ekstra for å gjøre ting lett. Kan du stikke til Silithius, har man enchanting-saker i vertshuset der, ting som mange lowbies med 250-300 enchanting ikke har tilgang til helt ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold deg unna pug og ta kun instancer sammen med guildies.  :)

5871312[/snapback]

Hvorfor foreslår folk dette støtt og stadig? Jeg skjønner ikke hva slags vidunder guild alle andre enn meg er med i, med tanke på at guildet mitt ikke steller seg tilgjengelige 24/7 ingen av mine gamle guilds gjorde det heller. Jeg har nesten aldri hatt noen problemer med PuGs. Hender jo selfølgelig at vi hiper, men det er da bare uheldig. Ninja looting har jeg ei heller aldri blitt vitne til.

Lenke til kommentar

Mitt værste Ninja minnet, må være når jeg var lvl 18 på min første char (Mag :love:)

 

Jeg hadde fått med en lvl 60 fra guilden til å hjelpe meg i dm (skulle ha Emberstone staff) Etter en 10 runs, spurte en Rogue om han kunne være med, vi sa seff ja, bare for å være hyggelig.

 

Da vi kom til Greenskin droppa staven, og Roguen rolla "need", når jeg spurte han hvorfor så sa han bare "OMGLOL, I GOT TEH STAFF U NEED, N00B LOLOLOLOL N00B!" :cry:

 

Hell i uhell, det viste seg at lvl 60'en som hjelp meg, viste hvem main char hans var, så vi fikk han blacklista :devil:

 

(Dette var på Doomhammer, og den guilden jeg var med i var ganske stor på den tiden, Legibus Et Armis)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...