Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rare greier.

 

På min warrior droppet det et eneste world drop i løpet av 84 dagers spilletid.

(Widowmaker) Da mener jeg BOE blåe items.

 

På presten nå som så vidt runna 40 for noen dager siden har det droppa 8 stykker.

4 av dem har droppa mens jeg er i party, resten har vært fra kister og vanlige mobs. 2 av dem som droppa i party har jeg vunnet på greed, dvs 6 world drops totalt for meg med 8 dagers played med presten. Omtrent et drop pr dag spilt.

Enten må flaksen min ha snudd seg noe stort, eller så har det noe med serveren jeg spiller på nå å gjøre. Burning Legion var overfylt av folk, mindre sjangse for å få en world drop muligens. På Moonglade er det low population.

Tror dere det her kan ha noe å si? eller er jeg bare blitt veldig heldig :)

Lenke til kommentar

1. Enter windowed mode

2. Press auto-walk

3. Right click your WoW window

4. Click back into game

 

The right click causes the server to not recognize what is goin on...so you dont aggro

 

Byttet ut da. :hmm:

 

You can mount up and ride around in Blackrock Mountain simply by standing in the ground "dirt" area before the stone ground at the entrance of BRM. Then jump onto the stone ground and hit your mount icon right when you land. Be careful when running on the chain and exiting the middle column to get to BRD as you might just run off into the lava.

It works in AQ40 as well, on the middle stair set right before Skeram's platform (jump from the dirt to stairs, then mount as you land). Then you can ride inside all you want. Thought this may help people who's starting AQ.

 

1. Check names Taken.

2. Create guild with -any- name.

3. Click rename on the charter.

4. Name Guild what you -Wanted-

5. Collect Signatures.

6. Hand Charter in.

= Guild Created =

 

Enjoy ^^

Endret av War
Lenke til kommentar
1. Find someone annoying ie a person who constantly is spamming an item they own.

2. Tell them you are interested in it and have it sent to you COD

3. Open the mail but dont buy, delete, or return it. Let it stay there for 3 days in limbo.

4. In 3 days the email will be deleted like junk mail.

5. It will not be returned to the sender.

Dho! funker ikke lengre i nyeste P :-S

5876827[/snapback]

 

Det har da vel aldri funket. Etter 3 dager blir mailen returnert til senderen. Men, det får dem iallefall til å kutte ut spammingen i et par dager. :)

Lenke til kommentar

""Det har da vel aldri funket. Etter 3 dager blir mailen returnert til senderen. Men, det får dem iallefall til å kutte ut spammingen i et par dager""

 

Frem til siste patch har det gått an å slette andres mail. Jeg trykket delete

på en test fra min alt og deh har aldti blitt returnert.

Lenke til kommentar

Nå er jeg drittlei av å bli KNUST i AB... spiller på alliance siden, og virker ikke som en kjeft forstår hva samarbeid går ut på.. Har en lv60 mage som jeg har spilt masse med, men vurderer sterkt å gå tilbake til min 40 druide på horde siden for å join`e de voksne og samarbeidende rekkene.. er det bare jeg som fighter mot hele guilds, eller er det ofte slik?

Lenke til kommentar
er det bare jeg som fighter mot hele guilds, eller er det ofte slik?

 

-----------------

Hvorfor skulle det være noen forskjell?

det er da di samme menneskene som spiller , fra samme kontinent.

Hadde hodre og A byttet nanv , hvem hadde vunnet da?

5880667[/snapback]

Tja, som sagt så var dette et spørsmål.. hvorfor besvare et spørsmål med et spørsmål? Ops, nå besvarte jeg ditt spørsmål med enda ett nytt spørsmål :p

 

Jaja.. over til det det egentlig handlet om: for meg virker det som om det er mer alliance enn horde. I battlegrounds vil det si at kø`ene er lengre på alliance siden, som igjen vil tilsi mindre spilling = mindre poeng. Nå har jeg ikke spilt battlegrounds lenge, men virker som om horde er MYE bedre organisert i en stor prosentandel av kampene..

Men igjen, dette var noe jeg lurte på om andre hadde kjennskap til / opplevd lignende

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående om WOW funker på maskinvaren jeg sitter på nå. Stasjonære pc'en klikka, og kommer ikke i orden igjen på en stund. Prøver her først ettersom jeg helst vil slippe unna et par timers instalasjon og patch nedlastninger om det ikke går.

 

Er det sjangs for at jeg får WOW til å funke på en bærbar med centrino 1,8ghz, 1gb ram og radeon 7500 :cry: ? Regner med at prossesor og ram holder, men er litt mer usikker når det kommer til grafikkkort.. vil det funke på utrolig lave innstillinger? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor er disse berømte Stone elementalene i Badlands? Har hørt at det er ypperlig farmemobs for lvl >40ies som vil ha penger til mount.

 

En annen ting.. Vrimler det som regel av folk der? For er det en ting jeg hater så er det å konsentrere meg hele tiden for å få flest mulig mobs før en annen tagger den.

5883076[/snapback]

 

de er helt sør i badlands, ca midt på kartet, litt oppe i fjellene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...