Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joakimahj. Velg skinning/mining/herbalism som professions (2 av de). Selg på AH. Ka-ching!

Hvis du har skinnet en del av wolf eller bear, hvis jeg har skinnet 10 da, hvor mye cirka i AH?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

jewelcrafting er en fin ting hvis man vil tjene penger. Brukte nesten ingenting på å levle det siden jeg levlet mining også. Man bare stiller seg foran AH, kjøper underpriced rare gems, cutter de, reseller for 20-100G profit. Blir mye i lengden :)

Skrevet
jewelcrafting er en fin ting hvis man vil tjene penger. Brukte nesten ingenting på å levle det siden jeg levlet mining også. Man bare stiller seg foran AH, kjøper underpriced rare gems, cutter de, reseller for 20-100G profit. Blir mye i lengden :)

Er det noen spesielle oppskrifter som fungerer best for denne taktikken? Jeg har JC, men finner det omtrent alltid mer lønnsomt å selge uncutta gems! :hmm:

Skrevet

jeg ville sagt røde gems med enten spell power eller attack power. de selger veldig mye på min server iallefall. uncutta gemmen selger for 60g mens cutta selger for rundt 180-220g

Skrevet
Lurer bare på en ting, den 40stamina enchanten på bracers, kan kun enchanters gjøre den på seg selv, eller er den selgbar?

Selger den :)

Skrevet (endret)

Tenkte på akkurat det samme, så var det bare å finne en enchanter som kan gjøre det. 40 stamina, enchant, på bracers er rimelig bra.

Endret av Bear^
Skrevet
Tenkte på akkurat det samme, så var det bare å finne en enchanter som kan gjøre det. 40 stamina, enchant, på bracers er rimelig bra.

Kan jo kjøpe den på ah også?

Skrevet
Huff, Deathwing er tamt, spesielt på alliance.

Er det ein server der det er ca 50/50 ally/horde? Gjerne om det er ein del fra forumet/norske i ein guild eg kunne ha fått joina :) Det hadde vert fint, for det frister med transfer no!

Enig. Er alt for mange horde der. Har jeg møtt deg der? Hva heter du? :p

Berbatov, spiller mage :) Duda?

Har en mage som heter Matsemannen, i The Claw. Men har ikke raidet skikkelig med ham eller spilt særlig, ettersom jeg reroller mage på ny server (horde).

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Deathwing er dødt.. Mener å huske jeg leste at det var 75% horde eller noe slikt..

Har en 72 priest, JonasKs der, men rerollet med Mats jeg også ;>

EDIT: kom det patch i dag?

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Bronzebeard er og temmelig død for horde sin del, var vel en 71% alliance og 29% horde sist jeg sjekket. Glad de endelig har fått opp en alliance only migration fra serveren, kanskje det hjelper på.

Skrevet
Bronzebeard er og temmelig død for horde sin del, var vel en 71% alliance og 29% horde sist jeg sjekket. Glad de endelig har fått opp en alliance only migration fra serveren, kanskje det hjelper på.

Hvor er det mulig å sjekke slikt?

Skrevet

Fant min informasjon fra en warcraft.net et eller annet side, husker ikke helt. Var i alle fall rundt 22k alliance kontra rundt 9k horde da jeg sjekket Bronzebeard.

Skrevet

Hver gang dette har blitt nevnt til Blizzard har de derimot avfeid kritikken og sagt at det er feil. Sånn som på DW står det jo kun oppført to logger, så er ganske stort rom for feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...