Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, flott, Skrurupu ;)

Selv skal vi prøve oss mer i BT etter "nerfen" i morgen. Vet ikke hvor bra det går, da det blir mye endringer. Som mage blir det mye det samme men må følge med på hot streak procs. Men for tanks og slikt blir det en del nytt.

Skrevet

Tok nettopp felmyst på søndag. Det blir vel et garantert kill imorra også.

Tipper vi egentlig får noen bra tries på twins, og kanskje får dem ned. Man kan aldri vite!

Vi raider forresten bare to ganger i uka. :O

Skrevet

Hvordan vil det være gear-messig når expansion packen kommer? Når TBC kom ble jo alt bytta ut med en gang, vil det være slik denne gangen også?

Skrevet
Grim Batol gikk nettopp OFFLINE etter at...200+ horde raidet IF.

Som noen sa; World pvp raids working as intended.

Haha, var helt kaos jo, skal visst ha vært guilder som wipa på under 20 prosent på KJ når serveren gikk ned.. Var selv med i alliance raidet mot Silvemoon etterpå, det gikk lett, men når vi gikk til Under city og møte 400 horder så ble vi litt for lite folk:P

Skrevet (endret)

Det kommer nok veldig ann på hvordan gear man har, vil nok tro at mye kan beholdes hvertfall en stund, men da jeg ikke har vært med i beta kan jeg egentlig ikke si noe helt klart.

Edit: Islanbadsj er visst en vassere skribent enn meg ...

Endret av Heart Break Kid
Skrevet

En kamerat som har en shaman på level 80 sa han bytta ut et par items i instancer på level 74-ish. Det er da T6 quality gear, men det kan også ha noe med den nye måten enhancement shamans gjør damage på. Han har vel bytta ut alt gearet sitt i level 80 instancer, iallefall, og jeg tror han har noe naxx loot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...