Suder Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har et lite spørsmål her når det gjelder specs og forandringen fra Azeroth til Outlands. Er for øyeblikket en shadowstep build på en rogue (lvl 55) jeg har under levelling, og det går fantastisk fort å drepe ting, og jeg har ingen downtime whatsoever. Vil et slikt spec fremdeles være effektivt når jeg entrer Hellfire, eller er jeg dømt til å respecce til andre specs for å holde oppe effektiviteten? Jeg var også sublety på lv55, men respecca til combat på lv60. Uten tvil er combat mye bedre levling spec pga man kan aoe, bedre dps og får energy raskere tilbake. Men på den andre siden er det surt på miste shadowstep:(
pax1 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er fordi tanken ikke gjør jobben sin isf. Når dragen går ned så må tanken drite i rytteren og bare løpe bort å plukke opp dragen. Gjør han det er det ikke noe problem. Noen tips om hvordan tanks kan maksimere sin aggro på VoidReaver? All info tas imot med takk... (wipe på 1% i dag ) putt en shammy i gruppa. For WF-totem?.. Tenkte litt på det, men gjorde det til slutt ikke.. Var kanskje feilvurdering.. men våre rogues (hadde ingen melee-dps warriors) lå forholdsvis lavt på threat (og dps) så ønsket ikke å miste noe der..Er det mye threat å hente for tankene via WF-totem?... Problemet med den fighten (da vi wipet på 1% pga enrage) var at en shadow priest ikke holdt nok igjen og kom på 2.plass på aggro-lista og så selvfølgelig døde.. skjedde vel da det var 2:30 igjen og vi fremdeles var ahead på damage (var vel på 23% eller noe). Og ingen BRes var tilgjengelig... Han er jo kjempe lett og tanke. Du får tonn med rage. Bruk shield slam hver gang cd`n er ferdig, så devastate, devastate ,devastate,devastate,devastate,devastate,devastate og en heroic strike i ny og ne for rage dumping. Har du mye rage så bruker du Shield slam, devastate, heroic strike (for hvert slag),devastate osv Passer man på og bruke shield slam så fort det ikke er noe cd og heroic strike for hvert slag, pluss devastate, så er det ingen problem og holde aggro. Man kan bli sliten av så mye "button mashing" men, det er verdt det Edit: ikke glem og holde shield block oppe også da PLUSS demo shout og tc. Om du ikke har noen til og hjelpe deg med det da. Takk for tips.. jeg er ikke selv tank.. men tenkte jeg skulle dobbeltsjekke at de genererer så mye aggro som de kan...
tmg Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Som subt har du og mindre energy cost på hemo og cheap shot. Jeg vet ikke hvor lenge en fight må vare før combat sin sustained dps faktisk er bedre enn den ekstra du tjener på mer energy rett etter cheap shot og at du rekker flere hemo enn SS. Mobs dør så fort at jeg vil heller kunne bruke hemo en ekstra gang eller to og ha kortere CD på vanish, samt at du har prep for en ekstra evasion/vanish. For ikke å snakke om å være mye bedre i PvP enn combat, når gankerne prøver seg. For min del koker det ned til at shadowstep er mye morsommere enn combat, jeg kan vinne kamper ganske lett selv om jeg skulle bli jumpa av en annen spiller (sier ikke at combat er helt elendig, men vil tørre å påstå at Shadowstep er i mye bedre).
Bredoc Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har en 39 og en 70 rogue. Må si det samme som TMG, ingen vits å respecce combat på 60. Fungerer helt fint med en shadowstep build. Ta speccen du trives med og respecc på 70 til combat om det er pve du skal bedrive i største grad.
flakken Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Flott å høre, da blir det vel å forbli som Shadowstep inntil 70, var combat inntil 50 og jeg må si det var bra med en liten forandring på tingene, både i PvE og PvP aspektet. For å putte det enkelt, DPS gikk opp skarpt og ting ble mer morsomt. (combat var for å si det slikt, kjedelig) Det beste med det hele, jeg er ikke lengre begrenset til det våpenet som jeg har spesialisert meg til. Endret 29. september 2008 av flakken
BigJackW Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Lurer litt på det ang. gear og sunwell. Hva er det absolutt minste krav for casters (haste, +dmg osv.) ?
LowBalls Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) 2000spell dmg og 1200haste Endret 29. september 2008 av *@lex*
Faber Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 2000spell dmg og 1200haste hahahaha den var god.. 1300spelldmg holder lenge. 1200haste? lmao!
Bytex Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Heh..jeg har 550 spelldmg unbuffa, 70 mage Jeg suger selvsagt. Spiller aldri instancer. Endret 29. september 2008 av Bytex
flakken Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 1200 haste ville gjort spells instant og vel så det O.o
Sink Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) For WF-totem?.. Tenkte litt på det, men gjorde det til slutt ikke.. Var kanskje feilvurdering.. men våre rogues (hadde ingen melee-dps warriors) lå forholdsvis lavt på threat (og dps) så ønsket ikke å miste noe der..Er det mye threat å hente for tankene via WF-totem?... Problemet med den fighten (da vi wipet på 1% pga enrage) var at en shadow priest ikke holdt nok igjen og kom på 2.plass på aggro-lista og så selvfølgelig døde.. skjedde vel da det var 2:30 igjen og vi fremdeles var ahead på damage (var vel på 23% eller noe). Og ingen BRes var tilgjengelig... Shaman i tankgroup for wf totem og heroism gjør ting så mye lettere på voidreaver, om dere har flere shamans kan det også gå til casters for tranquil air. Det ang shadowpriesten deres, kan gjøre slik jeg gjorde da vi fortsatt gjorde TK, få ss og løpe inn på pounding for å drepe seg selv med SWD, resse opp og fortsette nukinga. WF er typ 200tps ellerno. Endret 29. september 2008 av Sink
discostu Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Merkelig, litt offtopic, men har skrevet i denne tråden før og da har det pleid å komme opp på mine innlegg. Siden denne tråden ikke har kommet opp så trodde jeg det var stille her :s Det var det tydeligvis ikke.
Dynejonas Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 1200 haste ville gjort spells instant og vel så det O.o Det er vel hardcap på 1 sec.
eXa Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 japp... rett under 900 haste hvis jeg ikke husker helt feil.
pax1 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 For WF-totem?.. Tenkte litt på det, men gjorde det til slutt ikke.. Var kanskje feilvurdering.. men våre rogues (hadde ingen melee-dps warriors) lå forholdsvis lavt på threat (og dps) så ønsket ikke å miste noe der..Er det mye threat å hente for tankene via WF-totem?... Problemet med den fighten (da vi wipet på 1% pga enrage) var at en shadow priest ikke holdt nok igjen og kom på 2.plass på aggro-lista og så selvfølgelig døde.. skjedde vel da det var 2:30 igjen og vi fremdeles var ahead på damage (var vel på 23% eller noe). Og ingen BRes var tilgjengelig... Shaman i tankgroup for wf totem og heroism gjør ting så mye lettere på voidreaver, om dere har flere shamans kan det også gå til casters for tranquil air. Det ang shadowpriesten deres, kan gjøre slik jeg gjorde da vi fortsatt gjorde TK, få ss og løpe inn på pounding for å drepe seg selv med SWD, resse opp og fortsette nukinga. WF er typ 200tps ellerno. Takk for info Skal nok få han ned neste helg... før øvrig.. vi bruker noob-taktikk.. alle hug'er VR bortsett fra 2 Orb-magnet hunters
Slimda Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ah, jeg savner faktisk Void Reaver. Alt vi gjør nå for tiden er å pushe på i MH og BT.
Skosåle Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) ja, husker tiden da tk og ssc var nytt for guilden. Var drit morro! Endret 29. september 2008 av Kjetil_90
Slimda Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Haha, absolutt. Solarian var en soleklar favoritt. "Wolfcry! WOLFCRY! DAMNIT WOLFCRY, YOU'RE THE" *Pang* *10-15 spillere smekke i bakken og dø* "Huh? What was that?"
Skosåle Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 ja, det er en morsom fight! Kjempe lett er den også!, men folk failer for det. Classic
Slimda Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Er veldig typisk det. Skjønner liksom ikke helt den greia.. Når jeg tar på en boss, så skjønner jeg enhver ability etter 1-2 forsøk. Jeg vet hva som må gjøres, og hva som ikke skal gjøres... noen personer må, derimot, ledes med hånda for hvert steg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå