Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangler litt motivasjon her nå....

Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress

Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting :p

Skrevet

Mangler litt motivasjon her nå....

Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress

Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting :p

Lag en ny char og spill litt med venner, ha det moro og levle sakte. det funker vel? funka for meg i allefall

Skrevet

Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig.

Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales :p

Skrevet
Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig.

Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales :p

hørtes ut som en situasjon en venn av emg hadde det. hehe^^.

levler vel en shaman, mage og en warrior samtidig, jeg så bruker litt tid.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Helt enig, men ikke bruk for mange timer heller. Har en 62 druid nå som jeg bare spiller på 2-5 timer i uka, funker top :)

Skrevet

kan vel bare legge til å si at jeg nå fortsatt spiller, med venner. men han jeg spiller med levler vel dobbelt så fort som meg. slik er det med folk som må låne pc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...