Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jøss, det gikk temmelig fort å få rep i AV. Har vært der to ganger med warrioren, en gang i går i et par timer, og en gang i dag (6-7 timer). Vips, honored og tilgang til til snertne saker. :)

5391694[/snapback]

Jepp går fort med rep i AV.

På 3 dagers spill 6-8 timer pr dag og to wins fikk jeg 12k rep.

Ble exhalted her på onsdag :=)

Da får man enda mere snertne saker hehe :thumbup:

Du burde egentlig bli exhalted fortest mulig, da har du TUF klar på lvl 60.

Lykke til :D

Skrevet
Da fikk jeg min første blå dropp ever i dag :wee:

Ranger Bow.

Droppet av en Bloodfury Slayer i Stonetalon Mountains. Syns det var ganske bra for den har en drop-rate på 0.0% :wee:

Noen som har noen ca. pris hva jeg kan selge den for i AH?

5391620[/snapback]

Du fekk akkurat samme første blå som eg fekk. Fikk solgt min til 11 g på sylvanas, min droppa i Hillsbrad av ein Hillsbrad farmer.

Skrevet

Som jeg har skrevet før.. Tips i ZG. Har bare gjort de to første bossene og pugger guider for de andre bossene. Noen ting i ZG som jeg må være forsiktig med å passe på eller noe sånt?

Hallo! Alle har jo gjort ZG en gang vel? :)

Skrevet

Vel, når blood drinkers kommer skal alle ha ranged dps, siden de har en AoE drain life. Ellers er det vel individuelle taktikker for alle guilds.

Skrevet
Noen som hvet en plass der jeg kan lese stats til forskjellige klasser uten gear?

5389498[/snapback]

Jepp, her er et eksempel.

Og her er en oversikt over alle classes.

5393809[/snapback]

Det er vel lvl 1? Jeg mente lvl 60.

Skrevet
Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom..

5395186[/snapback]

Det finnest kun en måte å skaffe seg rep i AB på, steng deg inne i et rom og grind AB til du dør, da er du snart halveis til exhalted.

Skrevet

jaja, robe of the void er sabla dyr :( . Hadde 200 runecloth = 10 skill point i tailoring.... Enda 10 igjen... Men fikk kjøpt noen essence of fire for 8 G stykk, driter i det, jeg vil ha RotV nå!

Skrevet (endret)

Uff, er i MC nå. Ingen av healerene har overheal-mod. De skjønner ikke at overheals er 115% waste of mana. "Better safe then sorry" ..

Ikke rart vi wiper på Luci..

Endret av Jonas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...