Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det.

gjort det en gang. våkna med snus i hele kjeften og snus på putetrekket... ikke særlig kult.

Skrevet
Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det.

gjort det en gang. våkna med snus i hele kjeften og snus på putetrekket... ikke særlig kult.

hehe, kjenner meg igjen der. har blitt en heftig uvane å sovne med snus for meg. Har imidlertid lagt en klut under slik at puta ikke får så mange flekker ;)

Skrevet

hehe, kjenner meg igjen der. har blitt en heftig uvane å sovne med snus for meg. Har imidlertid lagt en klut under slik at puta ikke får så mange flekker ;)

Hvem har sagt at dere gutter ikke er praktiske lissom?... Alt dere kan... :p

Skrevet (endret)

Jeg kan til og med bake snusen min med en hånd jeg tenk ! samtidig som jeg drikker cola og gamer wc3 :w00t:

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

Jeg kan til og med bake snusen min med en hånd jeg tenk ! samtidig som jeg drikker cola og gamer wc3 :w00t:

Hehe , mektig imponert..! Hadde det bare vært flere som deg..*drømme* :roll:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Herlig at det endelig har kommet pappbunn til norske butikker.

Skrevet (endret)
Synes iallfall jeg.. =/

uhm.... høh ......? :dontgetit:

Edit: Foresten, o hodekløyver, trur faktsik snusen holder seg lenger, fordi pappen er smurt inn med noe rare greier, tror det er stearin minner hvertfall om det.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet
Edit: Foresten, o hodekløyver, trur faktsik snusen holder seg lenger, fordi pappen er smurt inn med noe rare greier, tror det er stearin minner hvertfall om det.

hm, i så fall er det jo bare fint at papp har kommet til jolly lille Noreg!

Skrevet
Snusen blir jo faktisk mye fortere tørr i pappboks..

ok, du sier det ene og lord myrrah sier det eksagt omvendte. hva er riktig.

for meg høres det mest logisk ut at snusen blir raskere tørr, men da virker det igjen ulogisk at snus produsentene lager pappbokser. hvis ikke de bare vil suge oss for enda mer penger da ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Produsentene regner vel ikke med at man skal ha samme snusboks i mange dager.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...