Gå til innhold

Alt om ROSE Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser kult ut. Men syns max lvl 116 er litt mye. :thumbdown:

Blir nesten som RYL=RiskYourLife(mmorpg) Jeg har en lvl 65 defender. Å komme til neste lvl tar ca en 4 uker. :thumbdown:

Endret av elfag
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Godt mulig spillet blir kjedelig om man bare grinder ja. Jeg syntes det er kjempekult å gjøre quests og ha det gøy og teame med folk og sånn. Generellt bli "kjent" med folk... Gidder ikke stresse.. Har spillt en del nå og er bare lvl 12 :)

Noen som er med i en kul Clan man kan joine? Om man kan joine clan på den lvlen... *ja jeg er noob :D*

**edit**

Jeg brukte 1t ca mer 150kbs.. (tror jeg, ellers gikk tiden FORT) Og jeg hørte også at lvl 200 er maks :o

**edit igjen**

Prøver aldri å ha som mål å lvle i MMO's.. Da blir det altfor fort kjedelig! Prøv det :p

**faen så jeg kommer opp med edits :(*

Om max lvl er 116 er det i hvertfall bedre enn i Anarchy Online, der det er 220. + 30 Alien lvls :p Og det tar tid, trust me :p

Endret av Icluz
Skrevet

Greit! Men treg nedlastning ass. 21,1 kbps Kanskje vente til en annen dag med å laste ned dette. Men man kan ha flere accounter på samme spill/data`?

Skrevet (endret)

Ja, hjemmesiden deres :) Men så sitter jeg på en 8mb linje og da :p Har sikkert noe å si!

Er lett å komme inn i det. Er egentlig bare å spørre i vicinity om du lurer på noe. Funker ofte for meg, mange hyggelige folk, mange idioter, egoister og svindlere og ;)

En jeg snakket med i vicinity endte opp med å vise meg rundt og gi meg penger og allt :D

Bare contact meg in-game :) Spiller som oftest på server 3. navn Eyena

Endret av Icluz
Skrevet
Lol..

Funney.. Men seriøst, hva tror dere de lever på? Har jo ingen intekter ser det ut som, og er ganske stor og gjennomført verden. Tror de egentlig kunne tjent en del på spillet hadde de reklamert for det og gjort det til et betalings MMORPG.. De hadde jo ikke hatt like mye folk, men i hvertfall tjent noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...