Stifi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Ser kult ut. Men syns max lvl 116 er litt mye. Blir nesten som RYL=RiskYourLife(mmorpg) Jeg har en lvl 65 defender. Å komme til neste lvl tar ca en 4 uker. Endret 4. august 2005 av elfag
akarno Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (endret) Godt mulig spillet blir kjedelig om man bare grinder ja. Jeg syntes det er kjempekult å gjøre quests og ha det gøy og teame med folk og sånn. Generellt bli "kjent" med folk... Gidder ikke stresse.. Har spillt en del nå og er bare lvl 12 Noen som er med i en kul Clan man kan joine? Om man kan joine clan på den lvlen... *ja jeg er noob * **edit** Jeg brukte 1t ca mer 150kbs.. (tror jeg, ellers gikk tiden FORT) Og jeg hørte også at lvl 200 er maks :o **edit igjen** Prøver aldri å ha som mål å lvle i MMO's.. Da blir det altfor fort kjedelig! Prøv det **faen så jeg kommer opp med edits * Om max lvl er 116 er det i hvertfall bedre enn i Anarchy Online, der det er 220. + 30 Alien lvls Og det tar tid, trust me Endret 4. august 2005 av Icluz
Stifi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 For meg tar det 5 timer. Sikkert fordi mange laster ned sammtidig. Icluz; du lasta ned fra hjemme siden dems?
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ohh. *Prøve* Noen som kan hjelpe til litt i starten?
Stifi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ohh. *Prøve* Noen som kan hjelpe til litt i starten? Er det ikke best å prøve litt ut selv? Før du spør om hjelp.
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Greit! Men treg nedlastning ass. 21,1 kbps Kanskje vente til en annen dag med å laste ned dette. Men man kan ha flere accounter på samme spill/data`?
akarno Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 (endret) Ja, hjemmesiden deres Men så sitter jeg på en 8mb linje og da Har sikkert noe å si! Er lett å komme inn i det. Er egentlig bare å spørre i vicinity om du lurer på noe. Funker ofte for meg, mange hyggelige folk, mange idioter, egoister og svindlere og En jeg snakket med i vicinity endte opp med å vise meg rundt og gi meg penger og allt Bare contact meg in-game Spiller som oftest på server 3. navn Eyena Endret 5. august 2005 av Icluz
akarno Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Ja satt å tenkte på det før idag... De lever kanskje på reklame eller sponsorer? Dunno...
Stifi Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja satt å tenkte på det før idag... De lever kanskje på reklame eller sponsorer? Dunno... Lol..
akarno Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Lol.. Funney.. Men seriøst, hva tror dere de lever på? Har jo ingen intekter ser det ut som, og er ganske stor og gjennomført verden. Tror de egentlig kunne tjent en del på spillet hadde de reklamert for det og gjort det til et betalings MMORPG.. De hadde jo ikke hatt like mye folk, men i hvertfall tjent noe...
Aasgaard Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Finnes en del andre gratis MMORPGs også. Noen av dem prøver seg på å ta betalt etter at de har fått etablert seg litt.
Erling E. Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) De driver i hvertfall omfattende produktplassering i spillet. McDonalds: http://iroseon.com/images/SShot/roflmcrose.jpg Var ikke særlig diskré heller! Det skal være et skjermbilde, men ansiktet til Ronald ser noe uekte ut, kanskje? EDIT: Greit, det er uekte. :-) Endret 5. august 2005 av Erling E.
Wyldelife Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Er på level 9 nå, er snaaart på lvl.10. Tror jeg skal bli soldat, ELLER dealer. Er litt usikker. Kanskje jeg blir Hawk, vettkje :S ER SÅ FORVIRRA
albions Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Lurer på hvor lang tid det tar før det blir eit Pay and Play spill eg
fox Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 bare en server? eller mange? tenker at vi hw medlemmer kan spille sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå