Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke spist eller drikki noe usunt siden før jeg meldte meg på :wee: det vil si. siden jeg starta med å klare det i et halvt år.

oivind_dahle: Gambari! ( Gjør så godt du kan )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er med.. men jeg bryter alt jeg får servert.. jeg vil ikke være uhøflig.

Sorry, men nå er innmeldingen slutta, hvis du vil være med på neste rune, kan du melde deg 3 eller 4 september ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tok en Powerade i dag etter trening for å få i meg litt hurtig energi. Godkjent?

Skrevet
Tok en Powerade i dag etter trening for å få i meg litt hurtig energi. Godkjent?

haha, selvsagt. Folk her inne skremmer meg;

Jeez, ikke spis flatbrød! Da blir du like tjukk som Stig Van Eijk!
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Skal jeg gi trådstarter et forbanna bra tips? Skriv datoen brukerne joinet "klubben" i stedet for å oppdatere posten hver dag. Så kan folk regne selv heller.

Skrevet (endret)
Skal jeg gi trådstarter et forbanna bra tips? Skriv datoen brukerne joinet "klubben" i stedet for å oppdatere posten hver dag. Så kan folk regne selv heller.

:yes:

Smart!

Men powerade og alt det der er godkjent.

Poenget er og holde seg unna Brus og godis, så du kan bare ta saft og slikt, skal endre reglene litt. Jeg tror faktisk ikke jeg gidder og ta en ny runde, hvis noen andre vil ta over konseptet etter denne runden er ferdig, så kan dere det, bare si ifra så får dere "rettighetene" til det :p

Endret av Fanta Boy
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg vet jeg klarer det.

Skrevet
T-Solberg har spist en drops i dag, så han er vel ute :p

Du ledet han inn i fristelsen, bare innrøm det!

Faktisk så måtte jeg rive fra han glasset i det han skulle til å kjøpe dispenser cola light. Prøvde også å få han til å ligge unna netshop-dropsen min, men det var forgjeves.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...