Gå til innhold

WoW Model Viewer

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Utrolig kjedelig gjort å lage sånne plasser ferdig, uten å la folk komme inn, for så å fjerne hele driten...er maaange sånne plasser i wow, som de aldri gidder å lage ferdig.

"oja, skulle vi lage ferdig old ironforge nå? folk har klart å komme seg inn hva? *stenge plassen og fortsette å momse ostepopp*"

Altså, jeg er ganske så sikker at det ikke er noen av disse plassene de ikke har tenkt til å gjøre ferdige - Blizzard sitter trolig på en god oversikt over hva som skal åpnes når, kanskje i sammenheng med diverse world-events.

Grunnen til at de fjerner items er jo fordi folk nå omsider har klart å komme seg til disse stedene, og de ikke har lyst til å røpe så mye av hva som er i vente. Mye av disse stedene vil vi nok få se ferdige og flotte i enten en patch eller en expansion.

...håper jeg.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Noen som vet om det er mulig å finne Captain Placeholder i model viewern?

Skrevet

Kel'Thuzad er jo lichen som jobba med Arthas for å lage Scourge (derav boka man kan lese i biblioteket i Scarlet Monastery), så det er ikke så rart han likner på Araj og Frostwhisper.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
er dette progget lovlig? :dontgetit:

Det kan vel inbeffates over Blizzard's unreleased-ting policy, men de har ikke sagt noe til hverken de som lager det eller Curse-Gaming ennå.

Jeg bruker det med god samvittighet, iallefall.

Skrevet
er dette progget lovlig?  :dontgetit:

Det kan vel inbeffates over Blizzard's unreleased-ting policy, men de har ikke sagt noe til hverken de som lager det eller Curse-Gaming ennå.

jeg og, jeg eier jo spillet...

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Får du noen feilmelding når du kjører wowmodelview.exe da? Kan være at du mangler noen libraries, kjør gjerne Windowsupdate først. .Net framework kan muligens hjelpe, uten at jeg skal si noe som helst sikkert.

Skrevet
Får du noen feilmelding når du kjører wowmodelview.exe da? Kan være at du mangler noen libraries, kjør gjerne Windowsupdate først. .Net framework kan muligens hjelpe, uten at jeg skal si noe som helst sikkert.

det står at jeg manger: msvcp71.dll, men den er der :S

Skrevet (endret)

Lå mye rart inne. En snømann og en haug med dyr fra egyptisk mytologi. (for eksempel modellen Anubisath.m2 og Obsidiandestroyer.m2)

Er også noen modeller fra outland, men var lite av de.

Endret av shabador
Skrevet
er dette progget lovlig?  :dontgetit:

jeg og, jeg eier jo spillet...

Faktisk må du ha WoW innstalert på PC'en din for at det skal fungere.. 99,9% sikker på at det er lovlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...