Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Vet ikke om denne har blitt posta før, men den er utrolig tøff - den lar deg sette opp hvordan characteren din skal se opp, også kan man slenge på forskjellige set og andre items. I tillegg har man mulighet til å browse egentlig alt som er i spillet av mobs, items, og annen morro. Om man sjekker World -> Azeroth kan man finne ting fra Zul'Gurub og Karazahn (jeg har iallefall ikke hørt om sistnevnte, kan være at jeg er dritings dog). Uansett, det kommer en fin-fin link for folket også: World of Warcraft Model Viewer. (har denne blitt posta før, så riv meg i ballene og kast meg på dør)
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Går man inn på Creature -> Dragon så finner man, i tillegg til Onyxia, Azurgo z og Nefarian... er dette drager som alt er i spillet, eller er dette mer upcoming morro?
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Går man inn på Creature -> Dragon så finner man, i tillegg til Onyxia, Azurgo z og Nefarian... er dette drager som alt er i spillet, eller er dette mer upcoming morro? de har vel regna at det kommer 3-4 dragebosser til .
nord Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 rare ting skjer med pcn min når jeg starter programmet..
MoFFaSSa£ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 ojoj hvem er tharazun? og hvem er kelthuzad? Hvis jeg ikke tar helt feil så er kelthuzad en Vmpire Lord, jeg ikke sikker på om han andre er det også.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ta å sjekk ut WoW Map Viewer også, lar deg titte på steder som man ennå ikke har tilgang til. Woopdeedoo. Tharazun er princess in Maraudon, og KelThuzad er vel også in-game ett eller annet sted. Husker dog ikke hvor.
PetePistola Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Fucker litt av gleden ved a opptage nye ting, men man klarer jo ikke dy seg..
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Fucker litt av gleden ved a opptage nye ting, men man klarer jo ikke dy seg.. Når man her bare flyr over, og ikke engang ser mobs som kommer til å være der mot slutten så blir opplevelsen garantert en annen når man går rundt der og dropkicker mobs. Og veldig mye av de områdene er ikke halvferdige engang.
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ta å sjekk ut WoW Map Viewer også, lar deg titte på steder som man ennå ikke har tilgang til. Woopdeedoo. Tharazun er princess in Maraudon, og KelThuzad er vel også in-game ett eller annet sted. Husker dog ikke hvor. nærmeste man kommer kel'thuzad her
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har sett han karen her i en video før, så han eksisterer nok i spillet idag. Mulig under ett annet navn, dog.
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 han ligner jo bossen i RFD, som man finner under lich.
robinlar Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har sett han karen her i en video før, så han eksisterer nok i spillet idag. Mulig under ett annet navn, dog. Ligner veldig på Araj the Summoner (Named elite i Andorhal), men jeg tror ikke han hadde de fargene. Husker ikke helt.
N* Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har sett han karen her i en video før, så han eksisterer nok i spillet idag. Mulig under ett annet navn, dog. det er nok modellen til lichen i RFD og ruins of andorhal. teksturene er ikke riktige, det er nok bare en bug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå