Gå til innhold

WoW Model Viewer

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Vet ikke om denne har blitt posta før, men den er utrolig tøff - den lar deg sette opp hvordan characteren din skal se opp, også kan man slenge på forskjellige set og andre items. I tillegg har man mulighet til å browse egentlig alt som er i spillet av mobs, items, og annen morro.

Om man sjekker World -> Azeroth kan man finne ting fra Zul'Gurub og Karazahn (jeg har iallefall ikke hørt om sistnevnte, kan være at jeg er dritings dog).

Uansett, det kommer en fin-fin link for folket også:

World of Warcraft Model Viewer.

(har denne blitt posta før, så riv meg i ballene og kast meg på dør)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Går man inn på Creature -> Dragon så finner man, i tillegg til Onyxia, Azurgo z og Nefarian... er dette drager som alt er i spillet, eller er dette mer upcoming morro?

Skrevet
Går man inn på Creature -> Dragon så finner man, i tillegg til Onyxia, Azurgo z og Nefarian... er dette drager som alt er i spillet, eller er dette mer upcoming morro?

de har vel regna at det kommer 3-4 dragebosser til :) .

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Ta å sjekk ut WoW Map Viewer også, lar deg titte på steder som man ennå ikke har tilgang til. Woopdeedoo.

Tharazun er princess in Maraudon, og KelThuzad er vel også in-game ett eller annet sted. Husker dog ikke hvor.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Fucker litt av gleden ved a opptage nye ting, men man klarer jo ikke dy seg.. :p

Når man her bare flyr over, og ikke engang ser mobs som kommer til å være der mot slutten så blir opplevelsen garantert en annen når man går rundt der og dropkicker mobs. Og veldig mye av de områdene er ikke halvferdige engang.

Skrevet
Ta å sjekk ut WoW Map Viewer også, lar deg titte på steder som man ennå ikke har tilgang til. Woopdeedoo.

Tharazun er princess in Maraudon, og KelThuzad er vel også in-game ett eller annet sted. Husker dog ikke hvor.

nærmeste man kommer kel'thuzad her

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg har sett han karen her i en video før, så han eksisterer nok i spillet idag. Mulig under ett annet navn, dog.

post-172-1123068860_thumb.jpg

Skrevet
Jeg har sett han karen her i en video før, så han eksisterer nok i spillet idag. Mulig under ett annet navn, dog.

Ligner veldig på Araj the Summoner (Named elite i Andorhal), men jeg tror ikke han hadde de fargene. Husker ikke helt.

Skrevet

det er nok modellen til lichen i RFD og ruins of andorhal. teksturene er ikke riktige, det er nok bare en bug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...