Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den først mod'en for F.E.A.R. ble sluppet i dag i to forskjellige versjoner, og den er selvfølgelig laget for demoen.

Splatter-mod

Mulig jeg har manglende tyskkunnskaper, men alt den moden gjør er å legge til ekstra blod, evt. også gjøre deg udødelig?

Også mulig at det bare er meg, men blood/gore moder har jeg aldri funnet særlig spennende..

Skrevet

er vel ikke så vanskelig å mekke det for de som kan sånt.. foresten så har vi fått oss preorder kit nå, med mange fete sc shots og noe annet stash.. kan sikkert poste litt.. følger også med 6 mp beta keys og en annen key for exclusive game content når hele spellet kommer... vi som har preorder kittet får ekslusive skins osv i mp

:cool:

Skrevet
er vel ikke så vanskelig å mekke det for de som kan sånt.. foresten så har vi fått oss preorder kit nå, med mange fete sc shots og noe annet stash.. kan sikkert poste litt.. følger også med 6 mp beta keys og en annen key for exclusive game content når hele spellet kommer... vi som har preorder kittet får ekslusive skins osv i mp

Jess, skal bestille fra Gamezone så raskt som mulig.

Vet du når denne preorder-greia "forsvinner"?

Jeg mener, at dette tilbudet ikke lenger er mulig?

Skrevet (endret)
[iC,12/08/2005 : 01:40]

aner ikke, men det er sikkert begrenset med de kitsa vil jeg tro siden du i praksis får det gratis siden det det koster får du i rabatt når du kjøper hele spillet. vi kjøpte vårt hos lokale spaceworld..

¤ http://www.putfile.com/media.php?n=FEARWalls_Renametil_rar

¤ http://www.putfile.com/media.php?n=FEARSCS..._Rename_til_rar

¤ http://www.putfile.com/media.php?n=FEAR-Po..._Rename_til_Rar

det var de jeg gadd å uppe nå..

LES HER FØR DU PRØVER Å LASTE NED

Den sida der funka visst ikke så bra men hvis du tar View Source og søker etter "src" så finner du en adresse som du kan copypaste inn i browseren og laste den ned :thumbup:

Endret av 2mass
Skrevet
[iC,12/08/2005 : 01:40]

aner ikke, men det er sikkert begrenset med de kitsa vil jeg tro siden du i praksis får det gratis siden det det koster får du i rabatt når du kjøper hele spillet. vi kjøpte vårt hos lokale spaceworld..

"Vi vi vi" hvem er vi?! :p

Skrevet (endret)
[iC,12/08/2005 : 16:18] Hva er de der linkene som du posta? Når jeg åpner kommer det bare opp en lyd-avspiller. :dontgetit:

det er derfor det står

Den sida der funka visst ikke så bra men hvis du tar View Source og søker etter "src" så finner du en adresse som du kan copypaste inn i browseren og laste den ned

:thumbup:;)

Endret av 2mass
Skrevet
[iC,12/08/2005 : 16:18] Hva er de der linkene som du posta? Når jeg åpner kommer det bare opp en lyd-avspiller. :dontgetit:

det er derfor det står

Den sida der funka visst ikke så bra men hvis du tar View Source og søker etter "src" så finner du en adresse som du kan copypaste inn i browseren og laste den ned

:thumbup:;)

Jeg har prövd flere ting, men jeg skjönte ärlig talt ikke noe av det der. Dessuten har jeg en Norsk Xp-utgave, og alt står ikke direkte oversatt der, så det er litt vanskelig å finne noen av kommandoene. :(

Skrevet

noen andre ennmeg som synes at fear er skumlere og eklere enn doom 3 :whistle:? den jenta minner meg sterkt om jenta i the ring :roll: men jaggu bra spill da!! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...