Gå til innhold

hvorfor er noe uhøflige i dette forumet

p@ge

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem.

FYI, jeg har ingen for hets. :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du like naiv som avataren din?

Er du like på trynet som grammatikken i avataren din? Hæ? HÆ?!? Forba-

Sorry, skal ikke være uhøflig. :)

Jeg aner ikke hva du prater om, men jeg er üb3r1337 :cool:

Skrevet
EDIT: Vi er heller ikke fritatt warns og utestengelser, om du tror det. Jeg har en god del med advarsler. Bare så det er sagt.

Yeah, selv jeg har warn.

Tro det eller ei. :wee:

Skrevet (endret)

Svar til Topic:

Fordi noen av brukerne føler seg opphøyd og konglige. Deres rett til å herse med resten av forumbrukerne, slenge dritt, komme med ironi, sette thumpdown smileyer, kle av folk verbalt osv. er et resultat av ren og pur ondskap.

Ps. Jeg tar såklart sterkt avstand fra dette.

*hosttrådstartererendummammadaltmedproselenmusklerhost

Endret av ~Alex~
Skrevet

Ifølge min warn (30%) så er mitt mission in life å hetse folk som skriver ekstremt dumme ting.... som deg.

Hva blir det neste? Skal folk saksøkes for å f.eks banne når de sitter forran TV'en og favoritt fotball laget enten bommer på målet eller motstanderlaget scorer?

Skrevet (endret)

Jeg har to advarsler for personhets, og en for support i so4.

Jeg kan oppfattes som en uhøflig drittsekk, og ja, det er jeg også. Jeg tenker kun på meg selv/Jeg har ikke et behov for å tenke på andre menneskers beste.

Spydige kommentarer(merk. fredrikrb, tonio og @kd) besvares med samme skyts, om ikke verre.

Endret av Share the pain
Skrevet

Jeg har 10%, som selvfølgelig er for hets. Når moderatorene åpenbart ikke greier å skilne troll fra seriøse brukere, tar jeg på meg jobben med å luke ugresset.

Skrevet

Finnes mange patetiske, arrogante duster på forumet desverre. For å si det sånn! Får bare leve med dem og prøve å unngå dem. De fleste finner du vel i OT-baren.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem.

FYI, jeg har ingen for hets. :tease:

Jeg har bare en for oppfordring til piratkopiering... :roll:

Skrevet (endret)
Nehei, vi er ikke frekk.

Deja vu.

Stenges på grunn av avsporing, manglende fantasi og evne til selvstendig tenking.

Edit:

den vanlig bokstaven som ikke hørte hjemme + en viss moderering/endring av utsagn vedr. grunn til stenging.

Endret av el-asso
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...