Gå til innhold

Overtrøtt humor komedier! (postes her)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kung Pow er mesterlig.

Ikke veit jeg om det var tilfeldig eller ikke, men det er Steve Oedekerk som har regissert Kung Pow. I tillegg spiller han hovedrollen i filmen, og har stemmen til alle de andre karakterene.

Skrevet
En film som er dårli men morsom noen plasser er:

Kung pow

Liker ikke den filmen :no: , er litt for dårlig :thumbdown:

Den er en komedie utenom det vanlige, du kan ikke dømme den på den måten du nå dømmer den. Den er jo helt genial! :D

Skrevet

Jeg syntes ikke scary movie 2 var noe særlig.... Den var for ekkel. Men enern og toern derimot ;)

Så en film her om dagen, Miss Cast Away. Det må være den filmen som klarer å pariodere flest filmer på kortest mulig tid tror jeg. Var helt SYKT hvor mange filmer den klarte å pariodere. Så den sammens med en kammerat i natt. En skikkelig perle om man liker filmer type Hot Shots og Spy Hard :)

Skrevet
Dude where's my car? :w00t: Har sikkert sett den 100 ganger. Like morsom HVER gang!

Enig med du! Bra se-på-søndag-film... Hadde ikke tort å hadd denne i dvd-hylla da... :p;)

Skrevet

Armageddon - får krampelatter hver gang Ben Affleck skal prøve å spille seriøs, eller når de skal prøve å forklare noe som helst med faglig tyngde. Trenger ikke være trøtt en gang :lol:

Skrevet
Kung Pow er mesterlig.

Ikke veit jeg om det var tilfeldig eller ikke, men det er Steve Oedekerk som har regissert Kung Pow. I tillegg spiller han hovedrollen i filmen, og har stemmen til alle de andre karakterene.

:thumbdown: filmen er utrolig dårlig. noen artige scener men resten er bare "waste" av tid

Skrevet

Naked Gun filmene

Ace Ventura filmene

Scary Movie filmene

Spy Hard

Gudene må være gale filmene

Alle disse filmene får meg liggende på gulvet etter en stund :!:

Skrevet

Sant som du sier. Men hvordan er egentlig 2001: A Space Travesty (2000) og Wrongfully Acused (1998). Har aldri sett de, men ettersom jeg er en Leslie Nielsen fan, må jo dette være et catch! Eller hur...? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...