Gå til innhold

Cancel account. Blir karakterene slettet etterpå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
minimum??

mener du ikke heller maximum?

:hmm:

Jeg er ikke sikker på hvor lenge de faktisk blir lagret, bare at de er lagret i minimum 6 mnd. Kan godt hende blizzard sparer på de lengre..

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Minimum.

Skrevet

Det var godt å høre, trenger en liten pause når abonementet går ut, og var redd for at characteren ville bli slettet dersom jeg trykte cancel.

Skrevet
Det var godt å høre, trenger en liten pause når abonementet går ut, og var redd for at characteren ville bli slettet dersom jeg trykte cancel.

Trenger ikkje kansellere kontoen for å slutte å spele - det er berre å slutte å betale.

Eller meinte du å kansellere betalinga? Å slette kontoen heilt nemlig gjer ting berre verre for deg sjøl dersom du finn på å ville spele meir seinare.

Skrevet (endret)

Jeg ville nok bare fryst den så lenge det var mulig. Har liksom null hensikt å kanselere

Endret av p0zz
Skrevet (endret)

Hver gang jeg skal fryse accounten min trykker jeg da på Cancel account, så jeg regner med at det er akkurat det samme.

edit: Ble surr mellom accountene. Den ene er cancelled, den andre er fronzen. Min tabbe :p

Endret av Complexion
Skrevet
Hver gang jeg skal fryse accounten min trykker jeg da på Cancel account, så jeg regner med at det er akkurat det samme.

edit: Ble surr mellom accountene. Den ene er cancelled, den andre er fronzen. Min tabbe :p

Hva er det du egentlig mener her? I den første setningen sier du at cancel = frozen. I den andre setningen har du to kontoer, og skiller mellom cancel og frozen. Doh?! :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...