Xanitra Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg skal kanselere kontoen min. Blir karakterene mine slettet etterpå? Endret 1. august 2005 av Xanitra
likferd Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nei, de blir lagret hos blizzard i minimum 6 måneder.
likferd Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 minimum?? mener du ikke heller maximum? Jeg er ikke sikker på hvor lenge de faktisk blir lagret, bare at de er lagret i minimum 6 mnd. Kan godt hende blizzard sparer på de lengre..
Dʋgɢtung Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Blizzard har sagt at de ikke vil slette charactere ennå - og at de vil gi beskjed hvis det noen gang vil bli nødvendig.
Sykkel Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det var godt å høre, trenger en liten pause når abonementet går ut, og var redd for at characteren ville bli slettet dersom jeg trykte cancel.
Arve Systad Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det var godt å høre, trenger en liten pause når abonementet går ut, og var redd for at characteren ville bli slettet dersom jeg trykte cancel. Trenger ikkje kansellere kontoen for å slutte å spele - det er berre å slutte å betale. Eller meinte du å kansellere betalinga? Å slette kontoen heilt nemlig gjer ting berre verre for deg sjøl dersom du finn på å ville spele meir seinare.
p0zz Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg ville nok bare fryst den så lenge det var mulig. Har liksom null hensikt å kanselere Endret 2. august 2005 av p0zz
Dʋgɢtung Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Hver gang jeg skal fryse accounten min trykker jeg da på Cancel account, så jeg regner med at det er akkurat det samme. edit: Ble surr mellom accountene. Den ene er cancelled, den andre er fronzen. Min tabbe Endret 2. august 2005 av Complexion
WarpX Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hver gang jeg skal fryse accounten min trykker jeg da på Cancel account, så jeg regner med at det er akkurat det samme. edit: Ble surr mellom accountene. Den ene er cancelled, den andre er fronzen. Min tabbe Hva er det du egentlig mener her? I den første setningen sier du at cancel = frozen. I den andre setningen har du to kontoer, og skiller mellom cancel og frozen. Doh?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå