Gå til innhold

Spm om komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 spørsmål til:

 

Den 01. 08 alltså i går, bestillte jeg meg skjermkort og sidedør for stacker.

Men ordrestatus står fortsatt på åpen, har de ikke sendt varene da?

Når jeg bestillte, sjekket jeg om begge varene var på lager.(og det var de)

Så hvorfor sender ikke komplett meg tingene mine?

Lenke til kommentar
1 spørsmål til:

 

Den 01. 08 alltså i går, bestillte jeg meg skjermkort og sidedør for stacker.

Men ordrestatus står fortsatt på åpen, har de ikke sendt varene da?

Når jeg bestillte, sjekket jeg om begge varene var på lager.(og det var de)

Så hvorfor sender ikke komplett meg tingene mine?

Husk at du ikke er den eneste kunden til Komplett da... De har jo andre kunder da, så din tur kommer nok skal du se. ;)

Lenke til kommentar

Umm, bestilte selv noen varer i går. Håpet på at det skulle pakkes å sendes i går, sendte bestilling rundt 12.00. Men samme hos meg, ble stående åpen.

 

Jeg skjønner at de har mye å gjøre og alt det der, men du verden det hadde vært godt å gå på posten i dag....

 

Uansett til trådstarter, så lenge ordren står i åpen kan du legge til eller slette varer.

Lenke til kommentar
Umm, bestilte selv noen varer i går. Håpet på at det skulle pakkes å sendes i går, sendte bestilling rundt 12.00. Men samme hos meg, ble stående åpen.

 

Jeg skjønner at de har mye å gjøre og alt det der, men du verden det hadde vært godt å gå på posten i dag....

 

Uansett til trådstarter, så lenge ordren står i åpen kan du legge til eller slette varer.

ok takker. Har bygd feridig en pc men mangler skjermkort. er svært irriterendes å vente noen ekstra dager bare på en del.

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig har det gått 2-3 virkedager på 3/4 av ordrene jeg har bestilt før komplett/norek har sendt varene det siste året.

 

Har ikke hatt slike problemer hos noen av de andre webshoppene jeg handler hos.

 

Så det du opplever er helt normalt, og bli ikke overrasket om de ikke sender den før i morgen heller...

Lenke til kommentar
Erfaringsmessig har det gått 2-3 virkedager på 3/4 av ordrene jeg har bestilt før komplett/norek har sendt varene det siste året.

 

Har ikke hatt slike problemer hos noen av de andre webshoppene jeg handler hos.

 

Så det du opplever er helt normalt, og bli ikke overrasket om de ikke sender den før i morgen heller...

Men hva skjer hvis f.eks jeg bestiller to ting. Den ene har de på lager og den andre ikke, hva skjer da?

Lenke til kommentar
Erfaringsmessig har det gått 2-3 virkedager på 3/4 av ordrene jeg har bestilt før komplett/norek har sendt varene det siste året.

 

Har ikke hatt slike problemer hos noen av de andre webshoppene jeg handler hos.

 

Så det du opplever er helt normalt, og bli ikke overrasket om de ikke sender den før i morgen heller...

Men hva skjer hvis f.eks jeg bestiller to ting. Den ene har de på lager og den andre ikke, hva skjer da?

Da blir alt sendt samlet når alt har kommet på lager.

Lenke til kommentar
Komplett.no burde lage en rute der det står haster og du kan krysse av og få høyere prioritet og det kan koste 25kr så ikke folk missbruker det fullstendig..

 

Eller er det en tåpelig ide?

Vet ikke helt, dette vil jo føre til at de som ikke bruker dette alternativet må vente enda lenger....

Lenke til kommentar
Komplett.no burde lage en rute der det står haster og du kan krysse av og få høyere prioritet og det kan koste 25kr så ikke folk missbruker det fullstendig..

 

Eller er det en tåpelig ide?

Vet ikke helt, dette vil jo føre til at de som ikke bruker dette alternativet må vente enda lenger....

Dessuten sender jo nesten alle andre ut samme dag, er egentlig litt irriterende å vente ekstra dager på en fin komponent å sette fingrene i.

 

AtW

Lenke til kommentar
Bruk Mpx.no Der er går det raskt og servicen er på topp.

Helt til de gjør en feil, og du skal prøve å forklare dem at de har gjort en feil: Min mor

skulle legge opp nettverk hjemme i fjor, og bestilte diverse utstyr, deriblandt 3

nettverkskort fra MPX. Det viste seg at de ikke hadde de kortene inne, og de forandret

ordren til en annen type nettverkskort, og samtidig forandret de tre kort til ett!

Når jeg sendte en epost om at de hadde levert feil antall kort benektet de det og

viste til leveringsbekreftelsen der det bare stod ett kort! Det tok meg en drøss med

eposter, hvor jeg til slutt la ved både ordrebekreftelsen og leveringsbekreftelsen og

fortalte hvilken linje i ordrebekreftelsen de tre kortene stod på og hvilken linje i

leveringsbekreftelsen det ene kortet stod på for å få de til å innse at de hadde gjort en

feil.

Lenke til kommentar

Har bestilt endel i år fra Komplett, stort sett blir det pakket å sendt samme dag bare jeg legger inn bestilingen tidlig nok. Det seneste jeg har vært borti er at den har gått avgårde fra dem dagen etter.

 

Og hvis noen lurte så står ordren fortsatt åpen :dontgetit:

 

Ikke noe viktige deler jeg venter på men det er det der med at når man først har snuset rundt og surret seg til å bestille så vil man gjerne ha det fortest mulig.

 

Får vel understreke at jeg er fornøyd med Komplett og regner med at det er ferie/sykdom som spiller inn her. Slikt kan jo skje...

Lenke til kommentar

litt rart de(komplett) har så mye problemer med å sende varene

 

sommeren er ikke akkurat en høytid for hardware og selv med ferie så burde det gå glatt inn

 

jeg handler hos psdata og som regel har de plukka og pakka sendinga mi på under 2timer etter bestillinga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...