Gå til innhold

Det siste fra Thermaltake : Symphony


Anbefalte innlegg

Symphony er det siste innen vannkjøling fra Thermaltake, legg merke til at de har valgt å fjerne alt av plexi fra oppsettet.

Legg merke til hvor enorm den er, selve Radiatoren er på 72cm*12cm*3,3cm, altså nesten 1 meter høy, ikke rart de later som den er en såkalt Stylish HomeTheater men selvsagt uten noe muligheter for å spille av lyd hvis det da ikke blir viftesusen fra alle fem 120mm viftene vi hører da.

Den har også dobbelt opp med pumper for å greie å løfte i det hele tatt vannet den høyden her og oppnå en ok flyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Symphony er det siste innen vannkjøling fra Thermaltake, legg merke til at de har valgt å fjerne alt av plexi fra oppsettet.

Legg merke til hvor enorm den er, selve Radiatoren er på 72cm*12cm*3,3cm, altså nesten 1 meter høy, ikke rart de later som den er en såkalt Stylish HomeTheater men selvsagt uten noe muligheter for å spille av lyd hvis det da ikke blir viftesusen fra alle fem 120mm viftene vi hører da.

Den har også dobbelt opp med pumper for å greie å løfte i det hele tatt vannet den høyden her og oppnå en ok flyt.

Nå er vel ikke akkurat løftehøyden noe problem, ettersom det er i et lukket system.

 

Grunnen til at de har to pumper er nok for å ha en som backup.

Erfaringer tilsier jo at det ikke er så dumt med settene fra TT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

ville nok uansett ikke bytta den mot min zalman reserator grunnet at symphony har 5 store vifter som står å durer, mens zalman ikke har noen.

+ at den er nok i største laget :S

Lenke til kommentar

Dette så bra ut! Selv har jeg verken plass til en sånn en eller lyst til å bytte ut min nåværende kjøling.. Sånt system får bli en gang i tiden jeg skal ha et HTPC system i stua (må flytte ut først ja, så det kommer til å ta tid :p) !

 

Edit:

Så også ut som om det ikke skulle bli så vanskelig å "skjule" det sammen med anlegget :love:

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Savner litt i testen temperatur på vannet fra cpu og fra radiator, men tviler faktisk ikke på at den må ligge så og si på romtemperatur med 5x120mm vifter. Lurer faktisk på hvor mange watt den greier å håndtere...

 

Hadde selvsagt vært greit med litt mer utdypende tester, kanskje vår Skrue kan ta seg av det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...