Gå til innhold

Creative Zen Sleek


Anbefalte innlegg

Har hørt om det ja :) Med frakt blir det i så fall opp i 500 kroner. Det er mer enn hva jeg akter å betale for den ihvertfall. Selv om den gjør bruken av Sleek litt lettere, er det strengt tatt ikke noe jeg trenger. Men vi får se da, hva den endelige prisen blir.

Utstyret kommer nok i de norske nettbutikkene. Creative var ille på sånt før man måtte bare kjøpe fra creative sine sider, men man får kjøpt mer og mer i norske nettbutikker nå! :D. Satser på at man finner utstyret på f.eks. komplett.no med tiden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare sånn at jeg får sagt dette også; Nå har nye iPod Nano kommet også!

 

Ta en titt på applestore hvis du er nysjerrig! ;)

Har sett det, men den er uinterresant da den ikke har innebygd radio/opptaker o.s.v.

I tillegg til at creative har bedre lyd.... nough said..

 

Kjøper ikke noe fordi det ser pent ut. Det skal være bra også vet du.... Innmat har faktisk noe å si.

Lenke til kommentar
Bare sånn at jeg får sagt dette også; Nå har nye iPod Nano kommet også!

 

Ta en titt på applestore hvis du er nysjerrig! ;)

Har sett det, men den er uinterresant da den ikke har innebygd radio/opptaker o.s.v.

I tillegg til at creative har bedre lyd.... nough said..

 

Kjøper ikke noe fordi det ser pent ut. Det skal være bra også vet du.... Innmat har faktisk noe å si.

Brukervennlighet også! ;)

 

Men den diskusjonen får vi ta en annen tråd! :)

Lenke til kommentar
Bare sånn at jeg får sagt dette også; Nå har nye iPod Nano kommet også!

 

Ta en titt på applestore hvis du er nysjerrig! ;)

Har sett det, men den er uinterresant da den ikke har innebygd radio/opptaker o.s.v.

I tillegg til at creative har bedre lyd.... nough said..

 

Kjøper ikke noe fordi det ser pent ut. Det skal være bra også vet du.... Innmat har faktisk noe å si.

Brukervennlighet også! ;)

 

Men den diskusjonen får vi ta en annen tråd! :)

Smak og behag. Noen vil ha ipod andre går for creative. La folk velge selv.

De har samme brukervennlighet etter det jeg ser.

 

Begge krever at eksterne programmer installeres og at man må bruke dem for å legge inn musikk og data.

 

De har så og si like menyer. Så da skal brukervennligheten være lik der også. Forsjellen er bare at creative har patent på dem noe ikke apple har.

 

Men dette er en sleek tråd!! nok apple mas.... holde oss til topic.

Lenke til kommentar

Har hatt spilleren i nesten en uke nå og må si meg svært fornøyd, men det er et problem. Nemlig batteritiden. Den står oppført som 16 timer noe som virkelig ikke stemmer hos meg. Syns batterimåleren daler temmelig raskt. Så langt har jeg max brukt spilleren i 3-4 timer og batterinivået er allerede nede på "1prikk" igjen. Nå skjønner selvsagt jeg også at 16timer er ment til konstant avspilling uten noe særlig dilldall i menyene, men allikevell. Har dessuten ikke surret så altfor mye i menyene heller.

 

Jeg håper og tror at batteriet blir bedre etterhver. Slik at neste gang jeg lader spilleren vil batterilevetiden være slik den skal. Hvordan er batteritiden på deres spillere? Har den forbedret seg etter flere ladinger?

Lenke til kommentar

Jeg kan spille minst 18 timer mellom hver lading. Mulig dette skyldes at jeg bruker shure e3c ørepropper. Trenger derfor ikke spille på høyere enn nivå 14-15 for å få brukbart trøkk. Dette påvirker nok batterilevetiden i vesentlig grad. Med jevnt spilling, uten for mye fikling i menyene bør du nok etterhvert komme opp i mot hva creative lover. Men jeg husker selv fra den første uken jeg hadde spilleren, at det ble mye utforsking i de forskjellige menyene. Dette påvirket også batteritiden i stor grad.

 

Ellers da? Er du enig i at spilleren ser mye bedre ut i virkeligheten, enn den gjør på bilder fra internett?

Lenke til kommentar
Jeg kan spille minst 18 timer mellom hver lading. Mulig dette skyldes at jeg bruker shure e3c ørepropper. Trenger derfor ikke spille på høyere enn nivå 14-15 for å få brukbart trøkk. Dette påvirker nok batterilevetiden i vesentlig grad. Med jevnt spilling, uten for mye fikling i menyene bør du nok etterhvert komme opp i mot hva creative lover. Men jeg husker selv fra den første uken jeg hadde spilleren, at det ble mye utforsking i de forskjellige menyene. Dette påvirket også batteritiden i stor grad.

 

Ellers da? Er du enig i at spilleren ser mye bedre ut i virkeligheten, enn den gjør på bilder fra internett?

Bruker selv et sony headsett og lydnivået har jeg hatt på 15. Får håpe det blir bedre etter hvert. Noe jeg egentlig regner med at det blir.

 

Spilleren ser veldig bra ut. Den pen og stilren. Samt at den virker svært solid. Blir noe helt annet å holde den i hånda enn å se ett bilde av den på internett.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

http://files.europe.creative.com/manualdn/..._LB_2_01_03.exe

 

 

Ny firmware ute på sidene til creative til sleek.

Kommer vel snart til de norske også tenker jeg.

 

 

Den støtter playforesure altså trenger du ikke ekstern programvare for å legge inn musikk og data!! :w00t:

 

Den er oppgradert fra versjon 1 til 2 så antar at det er gjort en del større endringer. Menyene er blitt bedre. Albumene vises alene når man skal se på oversikt. Isteden for enkelsang.

 

So far soo good. :D

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Jippi :w00t:

 

har bestilt meg en Creative Zen Sleek fra komplett nå nettop! Gleder meg som en unge:D

Du har gjort ett godt valg.

Jeg tviler ikke! Jeg blir garantert fornøyd. Dette er min første ekte mp3 spiller. har hatt en JENSEN mp3 spiller som jeg fikk fra telenor til 1 kr før. Den døde etter jeg hadde den i hånda ute i 5 minus grader på vintern. Jeg har ikke 20 gig musikk, har vel en 3 gig. men jeg tenkte det passet veldig bra siden jeg kan bruke den som en bærbar harddisk også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...