Gå til innhold

Creative Zen Sleek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen andre forskjeller mellom touch og sleek enn at touch har lengre batteritid og sleek har radio?

Hvis du tenker på funksjonalitet, og ikke på størrelse og vekt, er det ikke så mye utover det du nevner.

 

Sleek har kalenderfunksjon og opptaksmuligheter (stemme, radio), i tillegg har den denne omtalte dj-funksjonen. Men den er jo som tidligere nevnt også ca 30 % lettere. Så er det jo opp til deg å vurdere design.

Lenke til kommentar
Hvordan er den størrelsesmessig, går det greit å gå med den i bukselomma?

Som UUnreal sier, så går det greit det. Selv om Zen Sleek er ørlite mindre enn en iPod, blir det i praksis som å ha en slik i lommen.

 

 

 

  Da har eg også bestilt meg en Sleek en ;)

 

:) Hehe

 

Smart det, nå som den er såpass rimelig. Tror du kommer til å bli bra fornøyd, selv uten crossfading.

Lenke til kommentar
Har mailet creative om det og veske, dockinstasjon, og fjernkontroll skal være underveis til europa. :)

Vet du hvor mye dockingstasjonen kommer til å koste?

http://us.creative.com/products/product.as...4&product=13599

 

se de amerikanske prisene der og regn om. Kontrollen er også praktisk da slipper spilleren å gå i bakken. Slipper å ta den opp for å bytte sanger.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Har hørt om det ja :) Med frakt blir det i så fall opp i 500 kroner. Det er mer enn hva jeg akter å betale for den ihvertfall. Selv om den gjør bruken av Sleek litt lettere, er det strengt tatt ikke noe jeg trenger. Men vi får se da, hva den endelige prisen blir.

Endret av gustav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...