Gå til innhold

Creative Zen Sleek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente: Når du skal inn på det som er markert F.eks: artist, trykker du da bare i midten av det trykk sensitive området? har ikke sett en sånn knap på spilleren...

Når du trykker i midten på touchpaden aktiverer du det som er markert i displayet. Touchpaden er veldig grei å bruke. Dersom du holder den inne øverst eller nederst, blar den veldig fort igjennom menyene og sangene, men det er også en god søkefunksjon. Dette kan være greit, for 20 gig gir ganske mange sanger.

Lenke til kommentar
Nå har DinSide testet Zen sleek :p

 

Edit: Når du blar i menyen med den touch greia... er da "ok" knappen på midten eller?

Testen stemmer ganske bra overens med mitt eget inntrykk av spilleren. Synes dog han har vært litt vel "hard" når han har gitt en 7'er for funksjonalitet. Men hans totalinntrykk er jo veldig bra.

 

Virker heller ikke som han skjønner at det han kaller "en teit løsning for strømtilkopling", skyldes at det kommer en dockingstasjon, som benyttes ved lading og filoverføring.

Lenke til kommentar
Sikkert noen som blir irritert over at jeg spør om dette, men...

 

 

Har du eid en iPod noengang? :)

Ja, sikkert veldig mange som blir irritert over det (for det var jo veldig provoserende), men jeg ble det ikke ;)

 

Svaret er ja, jeg har eid en 15 GB 3. generasjon iPod.

Endret av gustav
Lenke til kommentar
Du som har eid Zen Micro og Zen Sleek.

 

hva er forskjelden?... hvis du ser bort fra MYE mer minne i Sleek?

Er det verdt de hundre ekstra?

Dersom 5 gig er nok for deg, ville jeg valgt micro. Den er ganske mye mindre.

 

Grunnen til at jeg byttet, var først og fremst økt lagringskapasitet. Micro gjorde jobben veldig bra. Den har også radio. Radioen på micro er ikke så bra som den på Sleek, men det er jo ikke sikkert at det er så viktig for deg. For å si det kort; alle funksjonene på Sleek finner du også på Micro. Micro er jo også veldig pen (ville valgt den hvite i så fall). Den er jo 700-800 kroner rimeligere.

Lenke til kommentar
Kem vinner av Zen Micro vs M:Robe og korfor?

Har ikke selv testet M:Robe, så jeg kan ihvertfall ikke personlig uttale meg, men du finner jo to tester av M:Robe her og her. Mens zen Micro er testet av de samme to nettstedene her og her. Slik jeg leser testene, kommer zen micro litt bedre ut på begge testene, men dette får du nesten vurdere selv. Jeg har selv erfaring med zen micro, og vet at den er veldig bra.

Lenke til kommentar
Hvem er så dum at han betaler mer for 5 GB en for 6 GB?

Det er vel neppe noen som er så "dumme". ;)

 

5 gig' er en eldre versjon, og den er antakelig priset i forhold til innkjøpspris. Prisene blir stadig lavere for micro (og andre mp3-spillere), og innkjøpsprisen for Komplett har sikkert vært lavere på 6 gig'en, i forhold til det de måtte betale for den eldre modellen.

 

Jeg bare gjetter, men jeg tror det må være slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...