Gå til innhold

disconnecta etter et minutt


Anbefalte innlegg

hei... jeg har spillt WoW i ca 3 mndr... og nå har jeg en human rouge lvl 16 på bloodfeather og en tauren warrior lvl 22 på burning blade...

 

når jeg spiller som rougen blir jeg disconnecta tter ca. sånn 1 min etter pålogging...

andre som har problemet? hvordan fixer jeg det i såfall?

 

tauren min ser ut til å fungere fint, der blir jeg ikke disconnecta...

men jeg får nå høyere latency en vanlig, 200-300 ms, kan der være problemet?

 

EDIT: når jegprøver å gå inn på rougen igjen får jeg opp "a char with this name allready exists" etter ett par ganger kommer jeg inn igjen og fasen gjentas på nytt :thumbdown:

 

mvh Kandalf

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nøyaktig samme problem. Har en level 37 paladin på Argent Dawn, og har sjeldent opplevd noen lag der. I det siste har jeg startet en ny character på Aszune, priest som jeg har som level 13. Særlig nå, den siste timen, så har jeg blitt logga ut minst 5 ganger.

 

Er denne laggen "server spesific" eller?

Lenke til kommentar
jeg har og samme problemet på Earthen Ring. Forbaska frustrerende :/

ja...

 

hehe jeg endte opp med å gå inn... når jeg ble disconnecta gikk jeg inn igjen osv... osv...

 

helt til jeg spurte her på forumet :)

 

ble 1000 kg lettere nå som jeg fant ut at det ikke bare var jeg som hadde problemet

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Ble nervøs når Wildheart Cowl droppa og jeg ble disconnecta nok en gang, heldigvis hadde jeg en grei gruppe som gav meg den uansett :D

du har nå flaks.. jeg fikk spilt i ca 5 sek før jeg messom på en måte mista kontakten me resten av wow verdenen,kunne ikke skrive i chatten ikke angripe mobsa som sto der, kunne bare gå rundt som en sombie... :thumbdown::thumbdown:

 

EDIT: noen som vet når det er mulig å spille igjen??

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Det er jo tydeligvis en eller annen backbone som har gått til helvete, og det bør jo være døgnvakt på slike knutepunkter så forhåpentligvis tar det ikke fryktelig lang tid.

 

Det er imidlertid utrolig irriterende med kundesupport hos f.eks. Catch som stenger kl 18!! Husker jeg fikk en flott mail for et par måneder siden om at jeg var blitt proffkunde og at det nå ble andre boller på support.. *sukk*

 

Ser ut som om den stopper på noen Telia-servere ved tracing mot eu.logon.worldofwarcraft.com. www.telia.no ser jo ikke helt frisk ut heller akkurat.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...