Gå til innhold

Hvor Mye Fire Resistance I MC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvilken class du spiller eller om du spiller horde/alliance (paladins har +60 Fire Resist Aura), men i vårt guild har tanker +- 300 Fire Resist, melee har ca 100 Fire Resist mens castere bør normalt sett klare seg med mindre.

 

Screenshot fra en av våre tanker. Her med 305 Fire Resist vs Ragnaros og Son of Flames. fire.jpg

Lenke til kommentar

300+ på tanks er jeg med på, men 150+ på de andre er ikke 100% nødvendig. Jeg har vært med å ta Ragnaros mange ganger og er ikke alle som som har så mye fireress. Kjekt å ha, men er ikke nødvendig. Jeg har ikke så mye fireress, rett og slett det finnes ikke bra fireress armor til huntere. Det fireress utstyret som finnes tar vekk for mye hp og gir meg for lite fireress.

Lenke til kommentar

Er alltid greit å ha både +defense/hp/etc gear og +fr gear liggende klart hvis du er mt i mc. bytte mellom mobs som slår for ren fire (firelord, firewalker, flameguard, osv) og "vanlige" mobs som giants og det pakket.

 

mot ragnaros selv er fr nøkkelen til suksess. (samt endel trening :p)

Lenke til kommentar

Hva med meg som prest da? Har flarcore mantle, flarecore gloves, flarecore wraps+litt ymse prophecy, DM trinket og necklacet fra Dire Maul.... Glemte den ringen fra Hydraxian waterlords-questet.

 

Vi prøvde oss på han i går, første forsøk 93%.. MT holdt seg levende helt til 94% :p

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...