Gå til innhold

Hvor Mye Fire Resistance I MC?


Anbefalte innlegg

Var sykt det bildet icarus.

 

Uansett, husk at paladin/shaman FR buffen ikke stacker med vanlig resistance.

Hva babler du om? Det eneste den ikke stacker med er MotW/GotW og/eller evt. potions....

 

Uansett, librams på min server går for 10g.. alle sammen... Libram of resilence er så stress.. orker ikke mer BRD ffs...

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folka i guildet mitt vil ikke gi meg flere fiery core, de mener det er overkill og at jeg har fått nok flarecore allerede, jeg er uenig :p

 

Fire resistgear jeg har nå:

 

Flarecore wraps (7 FR), Flarecore Mantle (24+5 FR), Flarecore Gloves (25FR), Onyxia Scale Cloak (23 FR), DM trinket(10 FR), Smoking Heart (7) , Circlet of Prophecy (10+20 FR), Girdle of Prophecy (7 FR), Robes of Prophecy (10 FR),Dragonrider Boots (10FR), Torch of Austen (10FR), Tidal Loop (15 FR) og Seal of the Archmagus (6 FR).

 

Mangler Pants of Prophecy så jeg vil lage Flarecore Leggings (16 FR), men det får jeg tydeligvis ikke lov til :p (Jada, vet at +fire dmg ikke passer til prest, men allikevel....)

 

Noen innvendinger på oppsettet mitt? (Tok Majorhomo for første gang for et par dager siden så fikk bare gjort et par suicideruns på Ragnaros, ikke noe ordentlig opplegg...)

 

EDIT: Glemte å legge til enchant på skuldre....

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Folka i guildet mitt vil ikke gi meg flere fiery core, de mener det er overkill og at jeg har fått nok flarecore allerede, jeg er uenig :p

 

Fire resistgear jeg har nå:

 

Flarecore wraps (7 FR), Flarecore Mantle (24+5 FR), Flarecore Gloves (25FR), Onyxia Scale Cloak (23 FR), DM trinket(10 FR), Smoking Heart (7) , Circlet of Prophecy (10+20 FR), Girdle of Prophecy (7 FR), Robes of Prophecy (10 FR),Dragonrider Boots (10FR), Torch of Austen (10FR), Tidal Loop (15 FR) og Seal of the Archmagus (6 FR).

 

Mangler Pants of Prophecy så jeg vil lage Flarecore Leggings (16 FR), men det får jeg tydeligvis ikke lov til :p (Jada, vet at +fire dmg ikke passer til prest, men allikevel....)

 

Noen innvendinger på oppsettet mitt? (Tok Majorhomo for første gang for et par dager siden så fikk bare gjort et par suicideruns på Ragnaros, ikke noe ordentlig opplegg...)

 

EDIT: Glemte å legge til enchant på skuldre....

Som priest, så er det der overkill.

Lenke til kommentar
Off topid. Men Solidarity (Guild på Burning Blade) den guilden jeg er i har tatt Lucifron, Magmdar og Gehennas i dag og skal Prøve oss på Garr nå!

 

Er litt stolt. Første gang vi har Tatt Magmdar og Gehennas!

Hehe, jeg er den lille Gnome Warlocken som var med dere, som ikke er i Solidarity :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
"et par librams" = 300g :(

heh jaha... på min server går de for rundt 25g per stykk. og jeg kjøpte en for lenge siden for 5g :)

:lol: kjøpte 2 til 1g på AH på buyout. Siste idiot er ikke født enda

Lenke til kommentar
Veldig viktig for en MT, alle i raiden bør ha 225+ for ragnaros... Viss du ikke har noe fire res på ragnaros vill Magma Blast ta 6000 HP av deg... og det er ikke noe du vill ha.

Hvis dere får Magma Blast på Ragnaros så har dere feil posisjonering. Magma blast skjer bare om folk står klynget oppå hverandre, eller det ikke er noen i melee range.

 

se http://pacifistguild.org/ragnaros

Lenke til kommentar
Vi har kjørt molten core fra luci til majordomo med en maintank som hadde max 50 fireresist ubuffa.

50 FR funker fett mot luci, mag, gehennas, garr, shazzrah, sulf, golemagg og majordomo. er bare geddon (hvis jeg husker rett) av bossene før ragnaros som er ren fire-damage.

 

Og jo, det hjelper godt å ha FR mot lava packs :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...