Gå til innhold

Pacific Blue - Noen som har? Info?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ute etter litt info om Pacific Blue, som er en av mine favorittserier!

Hvor mange sesonger er komt ut av PB egentlig??

Er det noen som har de på PC'en? Går d an å få kjøpt DVD i butikken? (Bergen)

Hvis det er noen som har de så kan dere godt gi meg en lyd på personlig mld!

 

Men er det noen som vet sånn generelt?

 

Hilsen TM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit.

 

En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper :roll: Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? :ermm:

Lenke til kommentar
Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit.

 

En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper :roll:  Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? :ermm:

 

 

don't :hmm:, just :dribble: and you'll feel a whole lot more :green:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit.

 

En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper :roll:  Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? :ermm:

 

 

don't :hmm:, just :dribble: and you'll feel a whole lot more :green:

Lol.. Er ikke så lett å ikke :hmm: Og når jeg ser på PB mens jeg :hmm: ender jeg opp :(

Lenke til kommentar

husker jeg så det en gang når det var et pågående bankran, og de måtte ha tak i EN eneste fyr som visste hvordan han kunne disable alarmen for å komme seg inn i bygningn (allerede her er det jo helt tåpelig)..

Holdt på å le meg ihjel når fyren krevde at han skulle ha et 9 kvadratmeter lukket område, en laptop med en haug med spesifikasjoner osm jeg ikke husker, bortsett fra at han skulle ha 56k modem og ISDN linje... var vel kanskje 14 at the time, og jeg og pappa lo i flere minutter av det der... :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...