Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Spørsmålet om han var loose/tight, avslører jo egentlig bare det jeg liker minst med den situasjonen, nemlig det at det var andre hånd. :blush:

 

Vi hadde som sagt like mye, siden det var andre hånd. Budet hans på floppen var 20% av våre stacker, så den var jo grei. At jeg raiset, var kanskje tynt, men var vel egentlig for å se hvordan han lå an.

 

Edit: Leif.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda, dagens match i TPN var ikke noe særlig for min del.. Fikk 77 (traff ingenting), KQ(traff to par, ingen ble med), og A5 (floppa hus, slowplaya til river og overbetta fra første posisjon, så han folda og jeg ikke fikk noe særlig ut av det) på de tre første hendene. Deretter satte jeg over et par dårlige bløffer (og noen som ikke var så ille, men Milanflyer måtte selfølgelig calle meg med bare AK high på et bord med både par og tre ferdige straightkort etter bets på både flop, turn og river fra meg - jeg skjønte etterpå at jeg kanskje la igjen noen clues tidligere i turneringa, men huff.. Her sitter jeg og leser bøker og tenker og knaker og så glemmer jeg det helt når jeg sitter og spiller :/ - røyk ut på en teit bløff-reraise all-in som jeg strengt tatt burde holdt meg for god til, og der gikk $11. Jaja.. Det var heldigvis gratispenger fra sportingbet jeg hadde overført via moneybookers :innocent:

 

Regner med du tar dette hjem, MilanFlyer, bra spilt...

Lenke til kommentar

Hæhæ. Men hvis han fikk straight flush på river så hadde han jo tydeligvis både et straight- og et flushedrag. Ikke det at det er noe å gamble på sånn uten videre, men det var jo igjen også idiotisk av deg å legge inn så mye på flop. Får du et syn vet du jo at motstanderen sannsynligvis har deg tangert.

Lenke til kommentar

Ble det litt spilling denne helgen og.

 

Var ikke heldig med kortene, og fikk ikke et bildekort på de seks første hendene mine. Og når jeg først fikk bildekort, da QQ så ryker jeg på en lukket stright.

 

Ellers da jeg var ca 150 i minus, gikk jeg all in med 99, da mot AK og K10. Fikk etterpå vite at en annen hadde foldet netopp 99, og det såg ut som at kvelden skulle gå rett vest. Men, heldigvis var det ingen av de som traff. Og jeg klarte å begrense tapet mitt til "kun" 50kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...