Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer passordet, MF? Jeg må få regga meg før jeg drar i morra, skal se lambertseterrevyen og kommer sikkert litt for seint tilbake, så mister en blind eller to - men jeg vil være med..

 

Og hadde det ikke vært mulig å ha en turnering eller to i andre spill enn NL holdem? ( en hver i Limit og PL hold'em, limit 7 stud og PL omaha og omaha hi/lo - som i WSOP - hadde gjort det hele fetere)

Lenke til kommentar
I dag var det jo fantastisk oppslutning.

2 stilte til start!

Jaja, dette kan jo bli en enkel måte for meg å skaffe meg det flotte hjemmepoker-settet.

5605831[/snapback]

 

Det skulle ha blitt 3, men jeg har ikke fått stipendet mitt enda. :(

 

Freeroll i morgen da. Du vet hvem som leder der. ;)

Endret av Rippo
Lenke til kommentar
Noen som har noen sider å anbefale der man får en startsum ?

5611770[/snapback]

 

PokerTime, Royal Vegas Poker og Crazy Poker.

 

Du får $10 fra hver av dem. Uten å måtte sette inn penger. 2 av dem krever at du registrerer et kort, men du trenger ikke sette inn penger.

5611991[/snapback]

 

Flottings. Da blir jeg sittende i kveld :)

 

 

Edit: rippo. jeg regga meg på Royal Vegas Poker, så vist du vil kan du sende meg

 

Aliaset ditt og promotion code. Så får du penger eller et eller annet står det her.

Endret av Fez
Lenke til kommentar

Ha, jeg kom på 5.plass på TPN freerollen! Ledet helt fra begynnelsen til jeg røyk ut omtrent, hehe. Det var artig, men kunne nok ha "safet" det i land på slutten når jeg hadde 3 ganger så mye chips som nummer 2 i rekken, når det bare var 7-8 igjen. Men men, jeg spilt agressivt hele veien og det lønnet seg til en viss grad. Godnatt.

 

Edit:

Haha Loeve, det er vel meg du sikter til :dribble: Eide deg sykt hvis det var du som var OleRonny?!

Endret av Vighilicious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...