Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha.. Greit :)

 

Størsteparten av lillejulaften satt eg og såg WSOP 07 episodane (samtlege ligg på youtube), må seia eg er mektig imponert over heile greie. Tenk å berre ha VORE der :p Virkar jo sjuklig gøy. Var det fleire norske som deltok enn berre Mikkelsen?

 

Kan anbefale deg, og alle andre til PokerTube.com. Veldig grei side når det kommer til pokerserier og sånt.

Lenke til kommentar

Fikk ett pokersett til jul av mamma og pappa. Utenpå pakken stod det at det var 200 chips og 4 farger. Det var helt greit, men da jeg åpnet settet, er det 6 farger, som forsåvidt var positivt, i stedet for 4. Men anntall røde chips stemte ikke. Verdiene stod på chipsene i rekkefølgen 5,10,25,50,100,500. På pakken stod det ingenting om det.

Jeg fjernet embalasjen rundt den ene fargen for å se om verdiene stod på alle chipsene fordi jeg var usikker på om det bare stod på embalasjen.. Får jeg noe utav det hvis jeg klager på settet? Jeg har jo ikke fått det som det har vert betalt for.

Endret av Torstein1492
Lenke til kommentar
Hvilke sider spiller dere på? Jeg spiller selv på titan, stars, vc, litt på party. Er det noen bedre sider? liker selv best Pokerstars iom det er lett og finne fram og bruke

 

Laget en liten oversikt da noen kamerater og jeg diskuterte hvor vi hadde spilt, litt artig å tenke på.

 

pokerstars.com

expekt.com

fulltiltpoker.com

pokerplex.com

cakepoker.com

titanpoker.com

unibet.com

classicpoker.com

paradisepoker.com

partypoker.com

 

For tiden spiller jeg på Titan siden jeg bustet på Classic og Cake etter at jeg fikk en "byge" i romjulen. ;)

Lenke til kommentar

Med et par flopper du settet ditt ca 1 av 8 ganger, så hvis et preflop call skal lønne seg må den du caller ha mer enn 8 ganger så mye chips som den summen du må calle. Så hvis du må calle 20 kroner preflop, må du ha muligheten til å vinne over 160 kroner. Om en bare skal calle eller om en skal raise preflop er mer individuelt. Selv liker jeg å raise i sen posisjon, mens jeg oftere caller i tidlig posisjon.

Spill etter floppen handler mest om du treffer eller ikke treffer settet ditt. Hvis du ikke treffer er det lett å kaste hånden fra seg, men hvis du merker svakhet hos de andre er det jo også mulig å ta ned potten ved å satse, mulighetene for det blir også sterkere dersom du raiset preflop. Hvis du treffer settet må du velge om du skal slowplaye eller ikke, det kommer veldig ann på hvordan floppen ser ut og hvilke spillere du spiller med. Det er veldig vanlig å checke når man flopper tress, men hvis det er to av en farge, så vil jeg la dem betale for flushdraget sitt, da skal de ikke få se noen gratis kort.

 

Får håpe det var til hjelp.

Lenke til kommentar

er en såkalt 5/10 regel når det kommer til å calle bets med PP's; 5x bet av minste stack er lett call, 10x lett kast. i mellom 5-10 er en vurderingssak utifra hva du tror motstander har (jo bedre hånd du kan sette han på, jo mer kan du calle), evt hvor dårlig han er.

 

En kan høyne alle PP's i nl6max profitabelt før floppen hvis en åpner bettingen

Lenke til kommentar

Da tok jeg hinna på min første!

 

Dealer: Your cards Kd Ks

Dealer: noiqpoker1 calls $2

Dealer: bluffster1 folds

Dealer: Fribbe85 folds

Dealer: DjZab folds

Dealer: biboo06 folds

Dealer: Acesonthebutton folds

Dealer: robert42444 folds

Dealer: KEELr raises $11

Dealer: Vik0077 folds

Dealer: noiqpoker1 calls $10

Dealer: Dealing Flop

Qs 9d As

Dealer: KEELr bets $16

Dealer: noiqpoker1 calls $16

Dealer: Dealing Turn

Qs 9d As Ts

Dealer: KEELr bets $20

Dealer: noiqpoker1 goes All-in $23

Dealer: KEELr calls $3

Dealer: Dealing River

Qs 9d As Ts Js

Dealer: KEELr shows Royal flush

Kd Ks

Dealer: noiqpoker1 shows Two Pair

Jd Ad

Dealer: KEELr wins with Royal flush

Ts Js Qs Ks As $101

 

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

vil anbefale dere poker spillet "PKR" (www.pkr.com)

3D-poker, et feet opplevelse

 

post-108444-1199115797_thumb.jpg

 

Man kan endre til mange forskjellige kamera vinker også da, man har også forskjellige triks man kan få spilleren til og gjøre! For eksempel sitte og "stokke" chipsene osv...

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...