Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Loven sier at spillegjeld skal ettergis. Har man ikke lånt penger for å spille (f.eks. ved å sette inn penger med kredittk) får man dem ikke tilbake. Det er også en som sier at mindreårige ikke har lov til å ta opp lån. Vet ikke om det finnes noen som sier at mindreårige ikke kan spille pengespill, men hvis det gjør det, og banken eller hva man måtte ha brukt for å overføre pengene til spillestedet må ha visst at det var et pengespillsted, kan det være at man kan få dem tilbake fra banken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå lest Hold'em med Harrington bok 1, og holder på med bok 2. Noen som har et tips om hvilken bok jeg bør kjøpe nå? Gjerne fra bokklubben.no, men trengs ikke. Og om noen har et tips om noen bra chips til Max 700-1000kr, så si ifra.

 

 

Tar gjerne imot flere tips til dette. Og noen som vet hvor jeg kan kjøpe Copag-kort i Bergen?

Helst slike: texas-holden-baixa-p[1]_edited.jpg

Lenke til kommentar
Har nå lest Hold'em med Harrington bok 1, og holder på med bok 2. Noen som har et tips om hvilken bok jeg bør kjøpe nå? Gjerne fra bokklubben.no, men trengs ikke. Og om noen har et tips om noen bra chips til Max 700-1000kr, så si ifra.

 

 

Tar gjerne imot flere tips til dette. Og noen som vet hvor jeg kan kjøpe Copag-kort i Bergen?

Helst slike: texas-holden-baixa-p[1]_edited.jpg

http://www.magnusanderssonab.com/

Den beste pokeronlinebutikken jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Har nå lest Hold'em med Harrington bok 1, og holder på med bok 2. Noen som har et tips om hvilken bok jeg bør kjøpe nå? Gjerne fra bokklubben.no, men trengs ikke. Og om noen har et tips om noen bra chips til Max 700-1000kr, så si ifra.

 

 

Tar gjerne imot flere tips til dette. Og noen som vet hvor jeg kan kjøpe Copag-kort i Bergen?

 

Vet ikke om du er ute etter NL/limit, Cash/tourney bøker, men the theory of poker (sklansky) er et must uansett sjanger, hvis du vil gå enda dypere etter å ha lest denne skaff deg Mathematics of poker (chen/ankerman). Bøker av David Sklansky, Ed miller, mason malmuth er generelt bra. Hvis du spiller limit HE anbefales stoxtrader sin bok ("Winning in tough holdem games"). Styr unna bøker av "kjente" pokerspillere.

Lenke til kommentar

Når det gjelder her i Bergen, snakket jeg med en som jobber hos Rubens Varme gleder, eller hva det heter, det stedet med han tvilsomme karen som har avbildet seg selv liggende nedenfor Fløybanen. De ville ikke ta inn Copag-kortene, men tok inn noen som minner om dem. Tror de ligner, men har en mer plastaktig utseende og følelse.

Lenke til kommentar

Glemte å ta hanstatistikk men:

 

Delt til meg: AA

 

Mr.bean calls 0,50

 

pang raises 2,50 (3$ tot)

 

meg reraise 5

 

Mr.bean calls

 

Pang Calls

 

Flop 10d Jc 4h

 

Pang bet 9,54

 

Meg goes all in: 25$

 

mr. bean folds

 

etter lang tid caller pang

 

Turn: K (da tenkte jeg fitte når tapte jeg mot st8)

 

river: 2

 

Pang shows a q straight and wins the pot of 74$ eller no

 

Hvem faen call en reraise 17 $ på å treffe K

Lenke til kommentar

Må bare få sagt en ting:

 

Jeg har utrolig stor respekt for dem som spiller poker for a living eller bare regelmessig. Egentlig ikke kun for det at de gjør det, men for de av dem som klarer å styre seg selv med sterk disiplin og viljestyrke. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt: Drit, poker suger, jeg tar ut alle pengene og finner på noe annet.

 

Jeg vet jo med meg selv at jeg kommer til å fortsette, men uansett. Det å bli dradd ut gang på gang, kanskje med kombinasjon av dårlig spill fra en selv, gjør ikke akkurat at en er fristet til å fortsette med dette herlige spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...