hallyboy Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hei, bare lurer på hvem av dere som siden februar har putta acounten sin på freeze? Tok i dag intiantivet å sette acounten min på freeze, etter at jeg har blitt ufattlig lei av World of Warcraft. Mulig jeg starter opp senere i tid, hvis de legger til mye content, men vi får sjå. Noen andre som har begynnt å gå lei av wow?
Plomma2 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 how u do? fikk ikke til inne på manage account! Slutt å betal, så fikser det seg selv.
hallyboy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Men er det noen som vet hvor lenge acounten kan stå på freeze, før den blir totalt sletta?
Sir Zu Zwat Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Men er det noen som vet hvor lenge acounten kan stå på freeze, før den blir totalt sletta? 4 mnd?
Xeenon_ Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 4 mnd er character, tror accounten blir staaende et aar.. eller, jeg haaper det (er i usa og har ikke mulighet til aa spille - account frozen)
Sir Zu Zwat Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 4 mnd er character, tror accounten blir staaende et aar.. eller, jeg haaper det (er i usa og har ikke mulighet til aa spille - account frozen) Tror ikke du har kontoen din når du er tilbake fra USA =(
Dʋgɢtung Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Blizzard har ikke sagt at de vil slette characterene dine selv om du er borte i et år. Jeg tror ikke Blizzard kommer til å slette characterene dine faktisk, selv om det er noen MMORPG's som visstnok sletter de etter seks måneder. Men så lenge Blizzard ikke har sagt noe regner jeg ikke med at de kommer til å slette charactere med det første
PcT Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 blizz har gått ut med at de vil ikke slette chars/accounts før om en stund iallfall og om de har tenkt å begynne med det sier de at de skal informere om det
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jepp.... De har nok backups liggende en god stund.... Kamerat av meg sletta sin lvl60hunter-ally, og starta på hordesiden istedenfor.... Spilla til lvl40druid, ville tilbake til guilden.... Kjørte opp en ticket, fortalte at han hadde skiftet side som følge av abuse fra andre spillere (mobbemobbemobbe), men nå hadde ombestemt seg... Fikk characteren restora på under en time... Da hadde den vært "sletta" i omtrent tre uker. Trill
Marsan Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hakke penger på visan og wow folka vill ikke trekke å accounten min står dermed ufrivvillig på freeze.. Game card i morra.... Marsan Ps: Får man rested bonus mens accounten er freeza?
Caddy Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det tror jeg faktisk du gjør jah, jeg gjorde i værtfall det... Reiste på ferie dagen etter kontoen ble freezed, og var en haug av rested bonus da jeg kom tilbake... (1 uke siden, og jeg har ennå ikke brukt all rested bonusen... )
Mendel Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Min account går ut i November og blir vel fryst da Gjorde en tabbe med forrige spill SWG og glemte å fjerne automatisk trekk for et nytt år Var ikke en gang klar over dette så jeg regnet med at neste gang jeg skulle logge meg på ville jeg fått en melding om at jeg måtte betale. Tror faktisk ikke det er lov å trekke sånn automatisk uten at en har gitt skriftlig underskrift. OT: Sendte mail til de der jeg forklarte dette og krevde pengene tilbake og kontoen sletta, men nei, de skal seff spamme meg med: Thank you for contacting Sony Online Entertainment Customer Support. It appears that you have used an old email address or an outdated web form to submit an email to our support department. If you could give me the URL of the page containing the link you used it would be much appreciated. To address your customer service concern, please visit our new support service, located at: http://www.station.sony.com/kb Please search our knowledgebase first ? if you are unable to find an answer for your question, click the tab that says ?Ask a Question? to access our new email service. Thank you. Når jeg faktisk fant e-post adressen deres under support siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå