Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet
joda skjønner hvorfor de ikke viser noe, men skjønner ikke hvorfor de gidder lage mye oppstyr med preffekonferanser når de ikke har noe og vise.

Det er fansen som lager oppstyret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
joda skjønner hvorfor de ikke viser noe, men skjønner ikke hvorfor de gidder lage mye oppstyr med preffekonferanser når de ikke har noe og vise.

Det er fansen som lager oppstyret...

Men hvorfor ha en pressekonferanse til? Bare for å bekrefte at den Nintendo On -filmen var fake...

Skrevet

Det var ingen pressekonferanse.... det var et intervju som Gamespot hadde. Dessverre giddet ikke representanter for Sony og MS å komme.... lurer på hvorfor?

Skrevet
Det var ingen pressekonferanse.... det var et intervju som Gamespot hadde. Dessverre giddet ikke representanter for Sony og MS å komme.... lurer på hvorfor?

Aaaah... ;)

Skrevet
Etter det jeg hører så eksisterer ikke Spaceworld lenger. Den var i oktober da den var...

Dette blir bare bedre og bedre.. Nintendo kan ikke drøye dette ut til neste E3, det blir for lang tid... Konsollen bør være på markedet før E306

Skrevet
Etter det jeg hører så eksisterer ikke Spaceworld lenger. Den var i oktober da den var...

Dette blir bare bedre og bedre.. Nintendo kan ikke drøye dette ut til neste E3, det blir for lang tid... Konsollen bør være på markedet før E306

Tviler på at Revolution kommer til markedet før E3 neste år. Nintendo vil mest sannsynlig bruke E3 2006 til å promotere Rev. Hittil er den forventet i midten av 2006.

Skrevet (endret)

Så Reggie-intervjuet nå. Svært interessant, selv om man har hørt det meste før.

Det Reggie sa angående kontrolleren, var at de ikke ville annonsere hvordan kontrolleren ser ut nå, for de var redd for at noen skulle stjele idéen deres. Derfor venter de til Sony og MS har sagt alt mulig om maskinene sine, før N offentliggjører det.

Han ga oss et tips: En kontroll som skal kunne spille NES, SNES, N64, GC og Revolution. Hvordan ser den ut, sa han. Den er fenomenal, visstnok.

EDIT:

Mayamoto om kontrolleren:

Of course. It's set in stone. It has been determined. I'd love to show it to you. I'd love to be able to show you the features of the Revolution controller and tell you about them. However, unfortunately if we do that too early those ideas would be stolen. We know that from past history. Analog stick. Boom - gone. Rumble Pak. We bring it out and everybody has to have rumble. We got the wireless out first and now there's wireless everywhere. So we have to keep it under wraps.
Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
Mario 128 vil ikke bli vist pga. Shiamoto ikke ville vise det ennå. Det er ennå under utvikling, de holder på å prøve seg fram og ser hva som vil fungere. Det var alt egentlig.. om jeg ikke glemmer noe.

Tja, det er vel ikke hele sannheten.

"I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution." - Miyamato

http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html?fromint=1

Skrevet

jaja da var info ute om at metroid 3 var for revolution, at revolution ikke er det endelige navnet, at de har sin egen launch schedule for neste år, uavhengig av de andre konsollene, og at vi får vite mer om revolution før neste års e3.

Mer om det på ign.

Skrevet
Lit off-topic her men les dette folkens : Xbox360 ikke bakoverkompitabel

Haha synd!!

Er det offisielt?

Isåfall så løy altså Microsoft på deres pressekonferanse... ærlig talt for en gjeng.. :nei:

Dette var det eg også reagerte litt på, men vi får vente å se. Dette setter nok en liten støkk i xbox fansen ;) Hadd jo vert greit å kunne spilt "gamle" klassikere på 360`en sin. Vi får vente å se. Dårlig gjort av MS om det skulle vise seg å vere sant :nei:

Skrevet

men de ble jo spilt halo 2 på det da... tror den siden der juger, de har ikke hat tid til å lage NY halo 2 til ATI-kort på så liten tid, og de har så vidt fått satt sammen boxen med riktig HW, eh, tror ikke på den der jeg, X360 er bakoverkompatibel

Skrevet

Ikke vet jeg. Tror på det når jeg får fakta på bordet.. Men tåpelig hadde det uansett vært om den faktisk ikke var det, og de dermed ville løyet om det..

Tåpelig er det også om det evt. bare er utvalgte titler som kan spilles på den.

Det er en helt annen arkitektur og alt det, men som jeg sa en annen tråd om akkurat det så er det trossalt ingen som har mer peiling på innmaten i den enn ms selv? og dermed burde det ikke være problem å få til emulering eller hva som må til.

Skrevet (endret)
Technically, Revolution is better than Xbox 360 ¿Why? Read de thext things:

-GPU's Revolution: Ati technology with 16MB eDram... and a lot of GREAT things... (Xbox 360 has 10Mb eDRAM).

-CPU: 150-200 GFlops... I'M SURE (Xbox 360 --> 115GFlops)

Kan dette være sant? :dribble:

Endret av zokra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...