Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet...

Skrevet
Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet...

5015112[/snapback]

Jo riktig nok det. ;)

Uansett, noko som veit kvifor dette hender?

Skrevet

5015112[/snapback]

EQ'en i Winamp funker fint :tease:

• 2 uker senere...
Skrevet

Nettopp installert MM og det ser virkelig bra ut. Endelig kan jeg få skikkelig orden på all musikken med et lett og ikke voldsomt ressurskrevende program. :thumbup:

Skrevet

5015112[/snapback]

5018498[/snapback]

Hva mener du med dette? Det han sier gjelder ikke kun for MM, men også for Winamp.

Skrevet

5015112[/snapback]

5018498[/snapback]

Hva mener du med dette? Det han sier gjelder ikke kun for MM, men også for Winamp.

5076509[/snapback]

Ikke det jeg mente. Hvis du leser over ser du at i MM så lager EQ'en knatrelyder når du justerer på den. Det gjør den ikke i winamp...

Skrevet (endret)

Metal er da ikke et preset i MediaMonkey? Jeg vet ikke hvordan du har fått det.

Preset'ene er:

Classical

Dance

Live

Pop

Reggae

Rock

Endret av HenHau
Skrevet (endret)

Tror jeg har blitt forelsket...

Bare en liten ting. Har brukt WinAmp, og der er jeg blitt nesten avhengig av hurtigtaster. F.eks "b" for å skippe til neste sang. Finnes det noe enklere enn å trykke "ctrl + n". Hadde vært greit om det var en tast og ikke to... Sliter med musearm(er) og liker å bruke tastaturet mest mulig.

Bortsett fra dette er jeg storfornøyd, og WA er nok historie for min del :)

Endret av baremegigjen
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Funker last.fm til MM?

5125047[/snapback]

Ja.

5125854[/snapback]

Jaok. Jeg får det ikke til å funke. Bare å installere det i plugin-mappa til MM?

Hvor finner jeg plugin-instillingene i MM?

Edit: Plugin, ikke playlist.

Endret av ehs5
Skrevet

Playlist-mappen? Hva skal du der?

Dette er en plugin; den skal altså i plugin mappen

(*:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins).

Når den er installert der, skal den poppe opp ved oppstart av MediaMonkey...

Skrevet
Playlist-mappen? Hva skal du der?

Dette er en plugin; den skal altså i plugin mappen

(*:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins).

Når den er installert der, skal den poppe opp ved oppstart av MediaMonkey...

5188057[/snapback]

Bah, mente selvfølgelig plugin. Men det popper ikke noe opp i oppstarten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...