Gå til innhold

problemer med wmp etter wow


Anbefalte innlegg

heisann.. jeg fikk beskjed om og laste ned nye grafikk kort drivere av en kompis siden det lagget så fælt når jeg var i IF.

 

men nå når jeg spiller av filmer i wmp(windows media player) så er fargene helt ødelagte :S

 

alle fargene er blitt så mye lysere. og det hjelper ikke å stille på brightnessen

 

noen løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:( det er veldig plagsomt. for jo ikke sett på noen av wow filmene jeg har.

HVis du tar deg tid til å lese Problemer med spill/programmer guiden min under diskuter spill og tilbehør hadde du sett løsningen. Skriver dog den her:

 

Nederst til venstre på menylinjen har du en rekke ikoner. Gå inn på nvidiaikonet. Videre går du inn på fargejustering. I boksen under der det står Bruk fargeendringene på: Er det nå valt skrivebord. Velg alle fra menyen og trykk ok. Nå skal det funke ;)

Lenke til kommentar
Dette har ingenting med WoW og gjøre. Det er de nyeste Nvidia driverne som kommer med default innstillinger som ødelegger dette. Jeg for min del fiksa det i WMP ved og justere på Video innstillingene (husker dessverre ikke option'en).

Leser du in post ser du at jeg allerede har sagt hvordan man fikser dette :p Ellers er det helt riktig det du sier med at dette faktisk egentlig ikke har noe med WOW å gjøre.

Lenke til kommentar
:( det er veldig plagsomt. for jo ikke sett på noen av wow filmene jeg har.

HVis du tar deg tid til å lese Problemer med spill/programmer guiden min under diskuter spill og tilbehør hadde du sett løsningen. Skriver dog den her:

 

Nederst til venstre på menylinjen har du en rekke ikoner. Gå inn på nvidiaikonet. Videre går du inn på fargejustering. I boksen under der det står Bruk fargeendringene på: Er det nå valt skrivebord. Velg alle fra menyen og trykk ok. Nå skal det funke ;)

Tusen takk! *kysser føttene til Orresnei*

 

Åhh det var digg å få tilbake fargene i WMP.

 

igjen. Tusen takk! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...