Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med oppsett av Linksys WAP54G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du hvor mange IP-er lyse deler ut på nettet sitt pr kunde?

Nei. aner ikke, men ifølge FAQ'en på lyse.net kan du ha hvor mange PC'er du vil tilknyttet hjemmesentralen via en switch.

 

(Det er også mulig å abonnere på egen fast IP adresse for kr. 10,- pr. mnd)

 

Men jeg bruker ikke flere IP adresser nå enn tidligere. Den bærbare PC'en jeg nå vil nå via trådløst nett, er tidligere brukt på LAN'et. Så antall IP'er skal være det samme som før (tror jeg).

Lenke til kommentar
Men jeg bruker ikke flere IP adresser nå enn tidligere. Den bærbare PC'en jeg nå vil nå via trådløst nett, er tidligere brukt på LAN'et. Så antall IP'er skal være det samme som før (tror jeg).

Og du vet at wlan-kortet virker og er påskrudd? Mange bærbare skrur av kortet ved oppstart så du må aktivisere det via egen knapp.

Lenke til kommentar
Og du vet at wlan-kortet virker og er påskrudd? Mange bærbare skrur av kortet ved oppstart så du må aktivisere det via egen knapp.

Kan ikke tro det er noe galt her. Finner både eget og andre trådløse nett fra den bærbare PC'en. Da må vel Wlankortet være aktivt? deter også en lampe på PC som indikerer at kortet er aktivert.

 

Men når jeg velger mitt eget nett klarer ikke PC å koble seg til. Det er også satt til automatisk tilkobling så det burde vel ikke vært nødvendig for meg å gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...